اهنگ بمان روزبه بمانی جدید | دانلود اهنگ جدید روزبه بمانی بمان + متن کامل

روزبه بمانی – بمان

دانلود اهنگ جدید روزبه بمانی به نام بمان با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بمان روزبه بمانی از رسانه موزیکیشو

Roozbeh Bemani Beman Download mp3 320 + Lyrics text

روزبه بمانی – بمان

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 21

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم روزبه بمانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ روزبه بمانی – بمان

گفتم بمان گفتی نگو وقتی نمیمانم گفتم پشیمان میشوی گفتی نمیدانم گفتم نمیپرسی چه می آید سرم بی تو گفتی نه میدانم نه میپرسم نه میمانم از آنچه می آید سرم با رفتنت گفتم گفتم که هر کاری کنم یاد تو می افتم انقدر گفتم باش گفتم باش گفتم که بر هر چه اصراری کنم یاد تو میفتم یاد تو میفتم مردم بفهمانم به تو من بیشتر از هر کسی ای از خودت هم بی خبر ، فکر تو بودم گفتم اگر راهی نشد به تار موی تو قسم من از خودت هم بیشتر فکر تو بودم از آنچه می آید سرم با رفتنت گفتم گفتم که هر کاری کنم یاد تو می افتم انقدر گفتم باش گفتم باش گفتم که بر هر چه اصراری کنم یاد تو میفتم یاد تو میفتم
توضیحات

روزبه بمانی متولد 7 آذر سال 1357 در تهران می باشد، وی در زمینه ترانه سرایی، شاعری و خوانندگی فعالیت های بسیاری داشته است و اکنون می توان صدای روزبه بمانی را از صداهای خاص و آرامش بخش تلقی کرد. وی فعالیت ها هنری خود را با همکاری بهروز صفاریان شروع کرده است و در زمینه ترانه سرایی و شاعری با خوانندگان به نام بسیاری از جمله معین، داریوش، گوگوش، منصور، محسن چاوشی، بهنام صفوی ، محمد اصفهانی، احسان خواجه‌امیری، کامران و هومن، محمد علیزاده، فرزاد فرزین، محسن یگانه، مهدی یراحی و کاوه یغمایی، بیژن مرتضوی همکاری داشته است.

این خواننده دوستداشتنی در سال 1396 با انتشار آهنگ کجا باید برم به عنوان تیتراژ سینمایی لاتاری شهرت بسیار زیادی بدست اورد و همین سبب شد تا روزبه بمانی از پشت پرده ها بیرون امده و مخاطبانی را برای خود فراهم نماید. روزبه بمانی بعد از مدت ها گوشه گیری آهنگ جدید خود به نام بمان را به انتشار رسانیده است. اهنگ بمان روزبه بمانی نیز به مانند سایر کارهای وی از احساسات بالایی برخوردار است که همین مورد سبب شده کارهای وی همیشه علاقه مند داشته باشند.

هم اکنون می توانید اهنگ بمان روزبه بمانی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با دانلود اهنگ بمان روزبه بمانی لذت برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: