روزبه بمانی سرانجام کتاب دنیای این روزای من را به چاپ رساند

روزبه بمانی و انتشار کتاب دنیای این روزای من

روزبه بمانی خواننده و ترانه سرای محبوب کشور کتاب خود به نام دنیای این روزای من را به مرحله چاپ رساند.

روزبه بمانی و انتشار کتاب دنیای این روزای من

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

روزبه بمانی را شاید اگر وارد دنیای خوانندگی نمیشد کسی به درستی از آن یاد نمیکرد و حتی ان را به یاد نمی آوردیم. اما اکنون توضیحات کارهای این خواننده بسیار زیاد و مورد توجه قرار گرفته است. روزبه بمانی که یک خواننده ماهر و خوش صدا می باشد از نظر نوع صدا شباهت بسیار زیادی به صدای داریوش اقبالی دارد. درواقع این خواننده بسیار محبوب اکثر کارهای داریوش را ترانه سرایی کرده است و بهترین آثار او نیز می توان به آلبوم دنیای این روزای من اشاره کرد.

 

دنیای این روزای من روزبه بمانی

 

روزبه بمانی مهرات بسیار بالایی در ترانه سرایی داشته و اکثر کارهای امروزی اثر این خواننده و هنرمند بسیار محبوب و دوستداشتنی می باشد. روزبه بمانی با خوانندگانی همچون «احسان خواجه امیری» «علیرضا عصار» «مسعود صابری» و .. همکاری داشته است. این هنرمند را می توان از احساسی ترین و ناب ترین افکار احساسی دنیای موسیقی داخلی تلقی کرد. اما روزبه بمانی در سال 1389 اثری بوجود آورد که از همیشه بهتر بود و آثاری به یاد ماندنی خلق کرد.

در آلبوم دنیای این روزای من روزبه بمانی اوج هنر خود را نشان می دهد که با صدای داریوش اقبالی این هنر به اوج خود می رسد. رفته رفته آلبوم دنیای این روزای من با دستان چند ناشر تبدیل به یک کتاب قطور برای تعریف و شرح حال این آلبوم به مرحله چاپ رسید. این آلبوم که دارای 8 ترک می باشد ترانه سرایی همه ان ها را روزبه بمانی انجام داده است. ناگفته نماند که ترانه قیصر در این آلبوم را داریوش اقبالی به بهروز وثوقی هدیه کرده است. این خواننده محبوب آثاری همچون «کجا باید برم» «تنهایی» «اسمت که میاد» و .. را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

 

دانلود اهنگ جدید روزبه بمانی

 

اهنگ روزبه بمانی جدید که به تازگی وارد عرصه موسیقی شده است بمان نام دارد و این ترانه بسیار زیبا و احساسی می شود. شما عزیزان می توانید با مراجعه به رسانه موزیکیشو و فول آلبوم روزبه بمانی تمامی آهنگ های این خواننده را بصورت یکجا و یا تکی دانلود کرده و نهایت لذت را ببرید.

 

 

صحبت های روزبه بمانی در صفحه اینستاگرامش

 

در صفحه اینستاگرام روزبه بمانی شما می توانید عکس جل کتاب اصلی و همچنین صحبت های روزبه بمانی را بصورت کامل مشاهده نمایید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: