دانلود آهنگ زانکو عشقم اینه کیفیت اصلی 320 و 128 + متن کامل

زانکو – عشقم اینه

دانلود اهنگ جدید زانکو به نام عشقم اینه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ عشقم اینه زانکو از رسانه موزیکیشو

Zanco Eshgham Ine Download mp3 320 + Lyrics text

زانکو – عشقم اینه

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 478

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
زانکو – نا رفیق زانکو – نا رفیق

متن آهنگ زانکو – عشقم اینه

نمیشم بی تو بند جایی زمستونم یخم با آدما هرجا من هرجایی تو دنیا باشم هرشب خونمونم خونه من تنها ببین هوا پسه دوریت بسه دلواپسه دلم برات برام دوریت بده که انقده من لک زده دلم برات عشقم اینه مث بارون بشم روی موهات آروم بشینم عشقم اینه تورو چشم انتظار حتی یه بار از دور ببینم عشقم اینه موهات رو شونه هام باشه و تو دستام بپیچه عشقم اینه بهت خیره بشم چشمات فقط منو ببینه باهم یه شب ساحل بریم ستاره ها رو بشمریم رو شونه هام خوابت بگیره ماهم میاد روی زمین فهمیده ما پیش همیم اینجا کنار ما میشینه عشقم اینه مث بارون بشم روی موهات آروم بشینم عشقم اینه تورو چشم انتظار حتی یه بار از دور ببینم عشقم اینه موهات رو شونه هام باشه و تو دستام بپیچه عشقم اینه بهت خیره بشم چشمات فقط منو ببینه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ غمگین میباشد.
بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز زانکو با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. زانکو در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده عشقم اینه را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که عشقم اینه زانکو یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای زانکو و عشقم اینه او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. زانکو سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر عشقم اینه به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. زانکو امیدوار است با عاشقانه عشقم اینه بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت عشقم اینه زانکو باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از عشقم اینه زانکو لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

دنیای موسیقی خوشحال است که زانکو با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. عشقم اینه اثری فوق العاده از زانکو است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. زانکو سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار عشقم اینه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود عشقم اینه زانکو جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست زانکو که مربوط به انتشار عشقم اینه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی زانکو با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه عشقم اینه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. زانکو با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار اهنگ عشقم اینه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای زانکو در قطعه عشقم اینه لذت ببرید.

زانکو خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه عشقم اینه به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده عشقم اینه زانکو میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای زانکو دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه عشقم اینه خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه عشقم اینه بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده عشقم اینه دعوت کرده است. زانکو به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. عشقم اینه زانکورا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. زانکو که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه عشقم اینه این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و آهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و زانکو از آن مستثنی نیست. امیدواریم از عشقم اینه زانکو لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که زانکو با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. عشقم اینه اثری فوق العاده از زانکو است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. زانکو سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار عشقم اینه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود عشقم اینه زانکو جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست زانکو که مربوط به انتشار عشقم اینه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی زانکو با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای آهنگ عشقم اینه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. زانکو با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه عشقم اینه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای زانکو در موزیک عشقم اینه لذت ببرید.

زانکو خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ عشقم اینه به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده عشقم اینه زانکو میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای زانکو دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه عشقم اینه خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه عشقم اینه بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده عشقم اینه دعوت کرده است. زانکو به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. عشقم اینه زانکورا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. زانکو که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه عشقم اینه این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و زانکو از آن مستثنی نیست. امیدواریم از عشقم اینه زانکو لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام زانکو را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده عشقم اینه به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، عشقم اینه زانکو قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران زانکو نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ عشقم اینه حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. عشقم اینه زانکو تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی زانکو با انتشار قطعه جذاب عشقم اینه از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. زانکو نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه عشقم اینه رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه عشقم اینه زانکو لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

زانکو عشقم اینه را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران زانکو را خوشحال کرد. اهنگ بسیار خاص و متفاوت از زانکو که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران زانکو اهنگ عشقم اینه را جزو بهترین کارهای او می دانند. عشقم اینه زانکو خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای آهنگ عشقم اینه زانکو را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن اهنگ عشقم اینه زانکو لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که زانکو با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. عشقم اینه اثری فوق العاده از زانکو است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. زانکو سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار عشقم اینه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود عشقم اینه زانکو جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست زانکو که مربوط به انتشار عشقم اینه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی زانکو با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک عشقم اینه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. زانکو با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه عشقم اینه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای زانکو در موزیک عشقم اینه لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که زانکو با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. عشقم اینه اثری فوق العاده از زانکو است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. زانکو سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار عشقم اینه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود عشقم اینه زانکو جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست زانکو که مربوط به انتشار عشقم اینه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی زانکو با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای آهنگ عشقم اینه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. زانکو با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه عشقم اینه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای زانکو در قطعه عشقم اینه لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ عشقم اینه زانکو را نشنیده باشد. زانکو دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی زانکو برای آهنگ فوق العاده عشقم اینه و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا عشقم اینه زانکو همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از آهنگ عشقم اینه در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام زانکو در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت عشقم اینه پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ زانکو عشقم اینه خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود زانکو نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ عشقم اینه تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. زانکو نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ عشقم اینه فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن عشقم اینه زانکو لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار زانکو خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب عشقم اینه را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده عشقم اینه در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. زانکو در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. عشقم اینه زانکواز آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. زانکو نیز در عشقم اینه تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ عشقم اینه حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این ترانه زیبا و جذاب لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار زانکو خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب عشقم اینه را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده عشقم اینه در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. زانکو در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. عشقم اینه زانکواز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. زانکو نیز در عشقم اینه تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه عشقم اینه حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد آهنگ عشقم اینه زانکو را نشنیده باشد. زانکو دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی زانکو برای موزیک فوق العاده عشقم اینه و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا عشقم اینه زانکو همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک عشقم اینه در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام زانکو در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت عشقم اینه پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک زانکو عشقم اینه خود نیز گواه موفقیت بالای این اهنگ است که باعث شده تا خود زانکو نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ عشقم اینه تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. زانکو نیز از این قاعده مستثنی نیست و با قطعه عشقم اینه فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن عشقم اینه زانکو لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ناصر گفته:

عالی بی نظیر

ناصر گفته:

عالی صدبار گوش دادم کاش نت موزبک خالی این را بتونم دانلود کنم تا بتونم باهاش لاصدای خودم هم بخونم

سحرم گفته:

عالی عالی با هم یه شب ساحل بریم 🥺🥺🥺🥺

افشین گفته:

اهنگ زیبا بود

خییییییییییلی عالی گفته:

خوش صدا و زیبا بود

خییییییییییلی عالی گفته:

خوش صدا🤗