دانلود آهنگ چمدون زانیار با کیفیت اصلی 320 و 128 + متن کامل

زانیار خسروی – چمدون

دانلود اهنگ جدید زانیار خسروی به نام چمدون با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ چمدون زانیار خسروی از رسانه موزیکیشو

زانیار خسروی – چمدون

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 176

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ زانیار خسروی – چمدون

تا کجا باید خاطراتو مرور کنم من می خوام فکرتو از سرم دور کنم ولی نمیشه آروزهامون و سپردم دیگه دست باد دارا وا میزارم تا صدات بیاد ولی نمیشه رفتی تو ولی دیدی دلم ازت رد نشد حتی جدایی جلوی عشقمون سد نشد باورش سخته من قهرمان بازنده ی داستانتم عجیبه ولی هنوز نگرانتم باورش سخته ای کاش هیچ وقت ندیده بودمت تو عادتم دادی به بودنت من هنوزم ادامه میدمت بیا بشین و نگاه کن به سوختنم ساعتا منو به تنهایی دوختنم روحم سوخت سوخت تنم کاشکی این خونه تو چمدون تو جا می شد خیلی چیزا مونده ازت ببر باقیشو چرا نموندی از بارون گریه هام همش دارم خیس میشم خیلی چیزا با تو بود الان نیست پیشم چرا نموندی من کنار شومینه م ولی چرا سردمه سبک نشدم هرچی گردیه کردمت باورش سخته من قهرمان بازنده ی داستانتم عجیبه ولی هنوز نگرانتم باورش سخته ای کاش هیچ وقت ندیده بودمت تو عادتم دادی به بودنت من هنوزم ادامه میدمت بیا بشین و نگاه کن به سوختنم ساعتا منو به تنهایی دوختنم روحم سوخت سوخت تنم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین میباشد.

 

دنیای موسیقی خوشحال است که زانیار خسروی با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. چمدون اثری فوق العاده از زانیار خسروی است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. زانیار خسروی سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار چمدون بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود چمدون زانیار خسروی جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست زانیار خسروی که مربوط به انتشار چمدون میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی زانیار خسروی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای آهنگ چمدون همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. زانیار خسروی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ چمدون تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای زانیار خسروی در موزیک چمدون لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز زانیار خسروی با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. زانیار خسروی در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده چمدون را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که چمدون زانیار خسروی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای زانیار خسروی و چمدون او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. زانیار خسروی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر چمدون به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. زانیار خسروی امیدوار است با عاشقانه چمدون بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت چمدون زانیار خسروی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از چمدون زانیار خسروی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

دنیای موسیقی خوشحال است که زانیار خسروی با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. چمدون اثری فوق العاده از زانیار خسروی است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. زانیار خسروی سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار چمدون بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود چمدون زانیار خسروی جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست زانیار خسروی که مربوط به انتشار چمدون میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی زانیار خسروی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ چمدون همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. زانیار خسروی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه چمدون تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای زانیار خسروی در موزیک چمدون لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار زانیار خسروی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب چمدون را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده چمدون در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. زانیار خسروی در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. چمدون زانیار خسرویاز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. زانیار خسروی نیز در چمدون تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ چمدون حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز زانیار خسروی با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. زانیار خسروی در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده چمدون را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که چمدون زانیار خسروی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای زانیار خسروی و چمدون او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. زانیار خسروی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر چمدون به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. زانیار خسروی امیدوار است با عاشقانه چمدون بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت چمدون زانیار خسروی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از چمدون زانیار خسروی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. زانیار خسروی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه چمدون جدیدترین اثر زانیار خسروی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. زانیار خسروی با ترانه چمدون سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. چمدون زانیار خسروی یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که زانیار خسروی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط زانیار خسروی، چمدون را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای زانیار خسروی به ارمغان آورد. امیدواریم زانیار خسروی بعد از چمدون باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از آهنگ چمدون زانیار خسروی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: