دانلود اهنگ زانیار رفتی که چی بشه کیفیت اصلی + متن

زانیار – رفتی که چی بشه

دانلود اهنگ جدید زانیار به نام رفتی که چی بشه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ رفتی که چی بشه زانیار از رسانه موزیکیشو

Xaniar Rafti Ke Chi Beshe Download mp3 320 + Lyrics text

زانیار – رفتی که چی بشه

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم زانیار
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ زانیار – رفتی که چی بشه

از وقتی رفتی یه جور دیگم یه آدم عصبی و بی رحم یه آدمی که تا تو بودی به هیچی لب نمیزد یه جوری بد شد حالش تا یه هفته حرف نمیزد باورم نمیشد آخه مگه میشد چجوری برات عادی شد دستایی که سرد شد روزایی که بد شد همه چی برات بازی شد آره اشتباه بود هرچی بین ما بود از تو قلب من برو برو اسمتم نباشه دیگه آخراشه از تو قلب من برو برو رفتی که چی بشه دستات مال کی بشه رفتی و زندگیم محاله زندگی بشه رفتی و نخواستی حرفامو حتی بشنوی رفتی غرورمو دلی که دستت بودو بشکنی باورم نمیشد آخه مگه میشد چجوری برات عادی شد دستایی که سرد شد روزایی که بد شد همه چی برات بازی شد آره اشتباه بود هرچی بین ما بود از تو قلب من برو برو اسمتم نباشه دیگه آخراشه از تو قلب من برو برو رفتی که چی بشه دستات مال کی بشه رفتی و زندگیم محاله زندگی بشه رفتی که چی بشه دستات مال کی بشه رفتی و زندگیم محاله زندگی بشه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ دیسلاو و اهنگ ریتمیک و اهنگ عید میباشد.

نوبتی هم باشه میرسیم به یکی از هنرمند های خوب ایران که درواقع باید گفت دو هنرمند خوب ایرانی به نام های زانیار و سیروان خسروی. این دو برادر که اصالتا کرمانشاهی هستن در موسیقی پاپ بسیار پیشرفت داشته و تقریبا سبک موسیقی خود را اجرا می کنند.

زانیار خسروی اکثر موزیک های خود و حتی برادرش سیروان تنظیم کرده و یا آهنگسازی می کند و این خود نشانه هنرمند بودن او می باشد. رفتی که چی بشه زانیار خسروی یک موزیک دیسلاو و احساسی بوده که باید این موضوع را در آهنگ های زانیار از طریق مفهوم شعر دانست. چرا که ریتم موزیک های او کاملا متفاوت می باشد.

هم اکنون می توانید این موزیک زیبا و دوستداشتنی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو دانلود نمایید. امیدواریم از این موزیک در ایام عید و بخصوص زمان هایی که نیاز به یک موزیک ریتمیک داریم نایت لذت را ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام زانیار را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده رفتی که چی بشه به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، رفتی که چی بشه زانیار قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران زانیار نیز با خوشحالی از انتشار موزیک رفتی که چی بشه حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. رفتی که چی بشه زانیار تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی زانیار با انتشار ترانه جذاب رفتی که چی بشه از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. زانیار نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه رفتی که چی بشه رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه رفتی که چی بشه زانیار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: