زانیار خسروی یکی بود یکی نبود | دانلود اهنگ زانیار یکی بود یکی نبود + متن

زانیار – یکی بود یکی نبود

دانلود اهنگ جدید زانیار به نام یکی بود یکی نبود با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ یکی بود یکی نبود زانیار از رسانه موزیکیشو

Xaniar Yaki Bood Yaki Nabood Download mp3 320 + Lyrics text

زانیار – یکی بود یکی نبود

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 53

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم زانیار
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ زانیار – یکی بود یکی نبود

یکی بود یکی نبود زیر گنبد کبود اونکه عاشقش بودم اما عاشقم نبود یکی بود که الان نیست میدونم نگران نیست اما من حالم بده تو قلبم ضربان نیست رفتیو تنهایی یقمو گرفت دنیا شاید ازت حقمو گرفت نیستی و هیچ چیزی خوشحالم نمیکنه صفر ضربدر هرچی بشه بازم میشه صفر نردبون بودم که واست پله شدم حالا برگشتی میگی که ازت ذله شدم تقصیر منه پر و بالت دادم پریدن بلد نبودی خودم یادت دادم یکی بود یکی نبود زیر گنبد کبود اونکه عاشقش بودم اما عاشقم نبود یکی بود که الان نیست میدونم نگران نیست اما من حالم بده تو قلبم ضربان نیست اصلا حق با تو نمیخوام بشنوم حرفاتو بکشی خودتو حتی تو دیگه واسم تنهایی بهتره تا با هرکی بسازم نردبون بودم که واست پله شدم حالا برگشتی میگی که ازت ذله شدم تقصیر منه پر و بالت دادم پریدن بلد نبودی خودم یادت دادم یکی بود یکی نبود زیر گنبد کبود اونکه عاشقش بودم اما عاشقم نبود یکی بود که الان نیست میدونم نگران نیست اما من حالم بده تو قلبم ضربان نیست یکی بود یکی نبود زیر گنبد کبود اونکه عاشقش بودم اما عاشقم نبود یکی بود که الان نیست میدونم نگران نیست اما من حالم بده تو قلبم ضربان نیست
توضیحات

برادران خسروی خواننده ها و هنرمندانی چیره دست که در عرصه موسیقی داخلی فعالیت دارند. زانیار خسروی یکی از خواننده و هنرمندان موسیقی بوده که نه تنها در خوانندگی بلکه در میکس و مسترینگ موزیک های خود، گروه ایهام و برادرش سیروان خسروی نقش فعالی دارد. این خواننده دوستداشتنی سبک خوانندگی بخصوص خود را دارد.

آهنگ متفاوت و عاشقانه یکی بود یکی نبود زانیار خسروی با ترانه سرایی زانیار و هادی زینتی و نیز تنظیم فربد عرش، به نوعی نوستالژی محسوب می شود که شما را یاد دوران کودکی می اندازد. همچنین یک عاشقانه مدرن  و احساسی محسوب می شود و همین تضاد این آهنگ آرام را جذاب و پر مخاطب کرده است.

شما عزیزان می توانید آهنگ عاشقانه غمگین یکی بود یکی نبود زانیار را هم اکنون با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید. در ادامه نیز متن کامل ترانه را برای شما عزیزان قرار داده ایم امیدواریم که از شنیدن این آهنگ زیبا لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: