اهنگ شرح روزگار سالار عقیلی + دانلود MP3 320 + متن آهنگ + موزیک ویدیو

سالار عقیلی – شرح روزگار

به زودی سالار عقیلی به نام شرح روزگار با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شرح روزگار سالار عقیلی از رسانه موزیکیشو

Salar Aghili Sharhe Roozegar Download mp3 320 + Lyrics text

سالار عقیلی – شرح روزگار

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد امتیازها: 13

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام سالار عقیلی را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده کن پامنار به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، کن پامنار سالار عقیلی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران سالار عقیلی نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ کن پامنار حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. کن پامنار سالار عقیلی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی سالار عقیلی با انتشار موزیک جذاب کن پامنار از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. سالار عقیلی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با ترانه کن پامنار رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه کن پامنار سالار عقیلی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز سالار عقیلی با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. سالار عقیلی در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده شرح روزگار را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که شرح روزگار سالار عقیلی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای سالار عقیلی و شرح روزگار او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. سالار عقیلی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر شرح روزگار به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. سالار عقیلی امیدوار است با عاشقانه شرح روزگار بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت شرح روزگار سالار عقیلی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از شرح روزگار سالار عقیلی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

سالار عقیلی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ شرح روزگار به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده شرح روزگار سالار عقیلی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای سالار عقیلی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ شرح روزگار خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک شرح روزگار بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده شرح روزگار دعوت کرده است. سالار عقیلی به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. شرح روزگار سالار عقیلیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. سالار عقیلی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک شرح روزگار این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و سالار عقیلی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از شرح روزگار سالار عقیلی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: