حضور بازیگران و اینفلوئنسرهای پر طرفدار در کنسرت سامان جلیلی

سامان جلیلی و اینفلوئنسر معروف

حضور محسن یکی از اینفلوئنسرهای معروف اینستاگرام و شراره رخام بازیگر تلویزیون و سینما در کنسرت ۲۹ مرداد سامان جلیلی.

سامان جلیلی و اینفلوئنسر معروف

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

کنسرت جنجالی سامان جلیلی در ۲۹ مرداد ماه

سامان جلیلی که یکی از خواننده های جوان و خوش آتیه موسیقی پاپ داخلی است، اخیرا مدت طولانی است که در سکوت به سر می برد تا اینکه در ۲۹ مرداد یک کنسرت برای دیدار طرفدارانش به صورت حضوری برگزار کرد. قطعا این کنسرت یک کنسرت هیجان انگیز بوده است چرا که آهنگ های بسیار احساسی و معروفی مانند *فوق العاده* ، *بارون * و * قدم بزن*  را اگر با صدای زنده سامان جلیلی و از نزدیک در کنسرت هایش بشنویم حس و حال دیگری خواد داشت.

در این کنسرت علاوه بر طرفدارن او افراد بسیار به نام و البته شناخته شده دیگری هم حضور داشتند. چهره هایی که قطعا در صدا و سیما و سینما بسیار دیده اید مانند سرکار خانوم شراره رخام و نیز معروف های اینستاگرام و یا به عبارتی همان شاخ های اینستاگرام مانند ایز محسن. در نهایت عکسی به همراه این دو عزیز در صفحه اینستاگرام سامان جلیلی منتشر شد که همه این اشخاص را در یک قاب کنار هم نشان می داد.

سمان جلیلی احساسش درباره این کنسرت و حضور این افراد در کنسرتش را در زیر پست اینستاگرامش اینگونه بیان کرد:

سلام
کنسرت ۲۹ مرداد ماه یکی از بهترین شبهای زندگیم بود❤❤
ممنونم از همه دوستانی که با اومدنشون خوشحالم کردن ❤❤
ممنونم از همه هوادارام که یه شب پر خاطره رو برام ساختن،خیلی زود میبینمتون❤❤
عاشقتونم❤❤

دانلود اهنگ جدید سامان جلیلی 

اخیرا سامان جلیلی برای انتشار اهنگ جدید بسیار کم کار بوده است و طرفداران او چندان از این بابت احساس رضایت و خرسندی ندارند. او هنوز هم در صفحه رسمی اینستاگرامش تلاش دارد تا ارتباطش با طرفدارانش را حفظ کند و به آنها نوید روزهای خوب را می دهد. اما تا آن روز از شما دعوت می کنیم تا سری به فول آلبوم  سامان جلیلی بزنید و آهنگ هایی زیبایی که تا به امروز با علقه به طرفدارانش منتشر کرده است را گوش کنید. به امید روزی که هرچه زودتر عنوان سامان جلیلی جدید رو در فضای مجازی و کانال های خبری ببینیم و بتوانیم صدای خواننده محبوبمون رو در یک اهنگ جدید بشنویم.

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: