سعید تاتایی هی ❤️ دانلود اهنگ جدید سعید تاتایی هی + متن کامل

سعید تاتایی – هی

دانلود اهنگ جدید سعید تاتایی به نام هی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ هی سعید تاتایی از رسانه موزیکیشو

Saeed Tataei Hey Download mp3 320 + Lyrics text

سعید تاتایی – هی

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سعید تاتایی – هی

هنوزم فکر میکنی میگم برگرد و بیا چی نوشته رو پیشونیه من بگیر بالا سرتو چرا گریه اخه ، مگه نساخته بهت دوریه من بهت چیزی نمگم ، ازت چیزی نمیخوام همین راهو بگیرو برگرد بهت حسی ندارم چیه شوکه شدی منو این تنهایی دیونم کرد هی صداتو بیار پایین چیکار داری با این ادم دیونه هی ازم تو چی میخوای مگه نگفتی نمیای یه ادم دیونه هی میفهمی چی میگم من یه ادم دیگم عوض که نمیشم هی میفهمی بریدم به جایی رسیدم که وابسته نمیشم یه کاری کردی با دل که بریدم ازت ، ندیدم این تو هیچ کسو بی معرفت نزاشتی جای برگشتو برای خودت چی شد الان خالی شده دورت نمونده حسی برام برو دنبال خودت ، ازت میخوام بریو دور شی بلند شو وایسا رو پات یکم جمع کن خودتو نمیخوام به این کارا مجبور شی هی ….
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
دنیای موسیقی خوشحال است که سعید تاتایی با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. هی اثری فوق العاده از سعید تاتایی است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. سعید تاتایی سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار هی بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود هی سعید تاتایی جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست سعید تاتایی که مربوط به انتشار هی میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی سعید تاتایی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک هی همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. سعید تاتایی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه هی تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای سعید تاتایی در آهنگ هی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: