دانلود آهنگ تقصیر من نیست سون باند MP3 اصلی + متن و موزیک ویدیو

سون باند – تقصیر من نیست

دانلود اهنگ جدید سون باند به نام تقصیر من نیست با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تقصیر من نیست سون باند از رسانه موزیکیشو

سون باند – تقصیر من نیست

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 473

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
سون باند – حیف سون باند – حیف

متن آهنگ سون باند – تقصیر من نیست

بین من و مردن تو یه دیواری حس بی تکراری اون حالی که یه عمر دنبالشم اینجا تو نگاهت داری تقصیر من نیست اینکه نمیشه تورو ندید و ازت برید و رفت جای دیگه تقصیر من نیست زیبایی تو منو برده به یه دنیای دیگه تقصیر من نیست اینکه خدا هم این همه احساس داده به دستات خودش میدونست که زندگیمی وگرنه تو این همه آدم چرا منو گذاشت سر راهت بین من و مردن تو یه دیواری حس بی تکراری اون حالی که یه عمر دنبالشم اینجا تو نگاهت داری جاذبه ی تو منو گرفته نمیتونم از خواب تو پاشم یه جوری رفتی توی وجودم من از وجودم چطور جداشم این روزگارو هرجور که میشد به حرف آوردم فهمیدم اینو هیشکی به جز تو تقدیر من نیست باور نداری منو احساسمو این خواستنو دل کندن تو تقصیر من نیست اینکه نمیشه تورو ندید و ازت برید و رفت جای دیگه تقصیر من نیست زیبایی تو منو برده به یه دنیای دیگه تقصیر من نیست اینکه خدا هم این همه احساس داده به دستات خودش میدونست که زندگیمی وگرنه تو این همه آدم چرا منو گذاشت سر راهت
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بالاخره پس از مدت‌ها انتظار سون باند خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب تقصیر من نیست را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده تقصیر من نیست در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. سون باند در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. تقصیر من نیست سون بانداز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. سون باند نیز در تقصیر من نیست تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ تقصیر من نیست حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار سون باند خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب تقصیر من نیست را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده تقصیر من نیست در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. سون باند در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. تقصیر من نیست سون بانداز آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. سون باند نیز در تقصیر من نیست تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه تقصیر من نیست حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار سون باند خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب تقصیر من نیست را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده تقصیر من نیست در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. سون باند در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. تقصیر من نیست سون بانداز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. سون باند نیز در تقصیر من نیست تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک تقصیر من نیست حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که سون باند با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. تقصیر من نیست اثری فوق العاده از سون باند است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. سون باند سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار تقصیر من نیست بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود تقصیر من نیست سون باند جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست سون باند که مربوط به انتشار تقصیر من نیست میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی سون باند با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ تقصیر من نیست همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. سون باند با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک تقصیر من نیست تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای سون باند در اهنگ تقصیر من نیست لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. سون باند نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک تقصیر من نیست جدیدترین اثر سون باند است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. سون باند با آهنگ تقصیر من نیست سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. تقصیر من نیست سون باند یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که سون باند برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط سون باند، تقصیر من نیست را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای سون باند به ارمغان آورد. امیدواریم سون باند بعد از تقصیر من نیست باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه تقصیر من نیست سون باند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: