اهنگ تنهایی سیامک عباسی | دانلود آهنگ تنهایی کیفیت اصلی MP3 320 + متن کامل

سیامک عباسی – تنهایی

دانلود اهنگ جدید سیامک عباسی به نام تنهایی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تنهایی سیامک عباسی از رسانه موزیکیشو

Siamak Abbasi Tanhaee Download mp3 320 + Lyrics text

سیامک عباسی – تنهایی

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 288

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سیامک عباسی – تنهایی

دوباره من دوباره یه شب ساکت یه غم سنگین یه شعر غمگین رو لبامه هنوزم که هنوزه خیلی دوست دارم تا ابد یاد تو باهامه هنوزم تا به خودم فکر میکنم یاد تو میفتم به همه گفتم من یعنی تو با خودت نگفتی چی میمونه از دل من خسته من تنها من بی تو تنهایی یعنی بشینی ببینی همه رویات میره از دست تنهایی یعنی نفست الان نفسای یکی دیگست تنهایی یعنی ببینی واسه دلت نمیشه دیگه کاری کرد تنهایی یعنی جلو مردم نشه آبروداری کرد ما با اون همه خاطره محاله این فاصله حتما یکی چشمون زد غم نموندن تو بود که تیر آخر به قلب نیمه جون زد ما که قلبامون یکی حتی دردامون یکی بود دنیامونو میساختیم بگو چی شد که این آخرا هر کدوم از هم جدا هر دومون به زندگی باختیم تنهایی یعنی بشینی ببینی همه رویات میره از دست تنهایی یعنی نفست الان نفسای یکی دیگست تنهایی یعنی ببینی واسه دلت نمیشه دیگه کاری کرد تنهایی یعنی جلو مردم نشه آبروداری کرد
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ غمگین و اهنگ مهمونی میباشد.

شاید کمتر کسی باشد آهنگ تنهایی سیامک عباسی را نشنیده باشد. سیامک عباسی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی سیامک عباسی برای قطعه فوق العاده تنهایی و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا تنهایی سیامک عباسی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک تنهایی در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام سیامک عباسی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت تنهایی پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ سیامک عباسی تنهایی خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود سیامک عباسی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه تنهایی تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. سیامک عباسی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه تنهایی فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن تنهایی سیامک عباسی لذت ببرید.

سیامک عباسی تنهایی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران سیامک عباسی را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از سیامک عباسی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران سیامک عباسی اهنگ تنهایی را جزو بهترین کارهای او می دانند. تنهایی سیامک عباسی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای آهنگ تنهایی سیامک عباسی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه تنهایی سیامک عباسی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

سیامک عباسی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه تنهایی به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده تنهایی سیامک عباسی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای سیامک عباسی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه تنهایی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه تنهایی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده تنهایی دعوت کرده است. سیامک عباسی به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. تنهایی سیامک عباسیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. سیامک عباسی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ تنهایی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و سیامک عباسی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از تنهایی سیامک عباسی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

سیامک عباسی تنهایی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران سیامک عباسی را خوشحال کرد. اهنگ بسیار خاص و متفاوت از سیامک عباسی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران سیامک عباسی موزیک تنهایی را جزو بهترین کارهای او می دانند. تنهایی سیامک عباسی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه تنهایی سیامک عباسی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه تنهایی سیامک عباسی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که سیامک عباسی با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. تنهایی اثری فوق العاده از سیامک عباسی است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. سیامک عباسی سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار تنهایی بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود تنهایی سیامک عباسی جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست سیامک عباسی که مربوط به انتشار تنهایی میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی سیامک عباسی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای آهنگ تنهایی همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. سیامک عباسی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ تنهایی تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای سیامک عباسی در قطعه تنهایی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: