آهنگ پاییز سیروان خسروی | آهای بارون پاییزی سیروان خسروی + متن

سیروان خسروی – بارون پاییزی

دانلود آهنگ قدیمی سیروان خسروی به نام بارون پاییزی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بارون پاییزی سیروان خسروی از رسانه موزیکیشو

Sirvan Khosravi Baroone Paeizi Download mp3 320 + Lyrics text

سیروان خسروی – بارون پاییزی

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 19

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سیروان خسروی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سیروان خسروی – بارون پاییزی

داره بارون میاد… کوچه بازم لبریز احساسه هنوزم نم نم بارون صدای ما رو می شناسه! همین دیروز بود انگار… تو با من تو همین کوچه میگفتی زندگی وقتی تو با من نیستی؛ پوچه… آهای بارون پاییزی! کی گفته تو غم انگیزی؟ تو داری خاطراتم رو، تو ذهن کوچه میریزی… آهای بارون پاییزی! آهای بارون پاییزی! داره بارون میاد… کوچه بازم لبریز احساسه هنوزم نم نم بارون صدای ما رو می شناسه! توی تقویم ما؛ دو تا بهار از غصه می سوزه واسه ما اول پاییز، هنوزم عید نوروزه! آهای بارون پاییزی! کی گفته تو غم انگیزی؟ تو داری خاطراتم رو، تو ذهن کوچه میریزی… آهای بارون پاییزی! آهای بارون پاییزی!
توضیحات

سومین آلبوم رسمی سیروان خسروی با یازده قطعه در سال 1391منتشر شد. چهار قطعه این آلبوم پیش از انتشارش به صورت تک آهنگ منتشر شده بود و جالب است بدانیم که آهنگ “بارون پاییزی” یکی از همین تک آهنگ ها بود. تنظیم، آهنگسازی و میکس تمام قطعه ها را سیروان خسروی خودش انجام داده است.

آهنگ زیبا و احساسی “بارون پاییزی” یکی از قطعه های این آلبوم است که در بین تمام آهنگ های ترند منتشر شده از سیروان خسروی از محبوبیت خاصی در بین طرفداران او برخوردار است و حتی می توان گفت افرادی که چندان اهل دنبال کردن موسیقی های او نیستند هم این آهنگ را شنیده و آن را دوست دارند.

سیروان خسروی با اهنگ بارون پاییزی توانست آلبوم جاده رویاها را به اوج برساند. اکنون نیز در اجراهای زنده سیروان خسروی این موزیک شنیده میشود که به درخواست حاضران خوانده شده و در کل می توان این موزیک را از بهترین آهنگ های منتشر شده سیروان خسروی دانست.

بارون پاییزی از اهنگ های نوستالژی و بسیار شنیدنی در فصل پاییز است. مطمئنا خاطرات زیبایی با این موزیک بوجود آمده است که شنیدن آن می تواند این خاطرات را در ذهن مخاطب تداعی کرده تا دوران خوبی را به یاد بیاورد. نسخته لایو بارون پاییزی را نیز می توانید از رسانه موزیکیشو دانلود کرده تا لذت ببرید. همچنین این موزیک و سایر آهنگ های این هنرمند را می توانید از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم سیروان خسروی دانلود کنید.

ترانه سرایی این آهنگ عاشقانه را امیر ارجینی انجم داده است. آهنگسازی و تنظیم این قطعه را خود سیروان خسروی انجام داده است. شما عزیزان می توانید همین حالا این آهنگ بارونی را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید.

در ادامه متن کامل آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: