دانلود آهنگ سینا درخشنده دروغ نگو کیفیت 320 و 128 + متن

سینا درخشنده – دروغ نگو

دانلود اهنگ جدید سینا درخشنده به نام دروغ نگو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دروغ نگو سینا درخشنده از رسانه موزیکیشو

Sina Derakhshande Dorough Nagoo Download mp3 320 + Lyrics text

سینا درخشنده – دروغ نگو

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 381

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سینا درخشنده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سینا درخشنده – دروغ نگو

هیشکی ندیده تا حالا این همه نازو والا آخر تورو میدزدم هرچی که داری یالا رد میشی از تو کوچه پشتت همیشه دعواست نمیدونی سر تو وای چه بساطی برپاست آخه دروغ نگو که از چشات همه چیزو خوندم به خاطر تو از دورم همه رو پروندم آخه دروغ نگو دروغ نگو همه چیزو خوندم به خاطر تو از دورم همه رو پروندم تکی تو محلمون روی دستت نمیاد جز تو هیچ چیزی دلم نمیخواد نمیخواد دلبری خوب بلدی بهت اصلا نمیاد مگه آدم از خدا چی میخواد چی میخواد ... آخه دروغ نگو که از چشات همه چیزو خوندم به خاطر تو از دورم همه رو پروندم آخه دروغ نگو دروغ نگو همه چیزو خوندم به خاطر تو از دورم همه رو پروندم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ ریتمیک شاد و اهنگ شاد میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ ریتمیک شاد و اهنگ شاد میباشد.

 

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ ریتمیک میباشد.
کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام سینا درخشنده را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده دروغ نگو به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، دروغ نگو سینا درخشنده قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران سینا درخشنده نیز با خوشحالی از انتشار ترانه دروغ نگو حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. دروغ نگو سینا درخشنده تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی سینا درخشنده با انتشار قطعه جذاب دروغ نگو از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. سینا درخشنده نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با آهنگ دروغ نگو رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک دروغ نگو سینا درخشنده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام سینا درخشنده را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده دروغ نگو به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، دروغ نگو سینا درخشنده قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران سینا درخشنده نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ دروغ نگو حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. دروغ نگو سینا درخشنده تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی سینا درخشنده با انتشار آهنگ جذاب دروغ نگو از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار اهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. سینا درخشنده نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه دروغ نگو رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از آهنگ دروغ نگو سینا درخشنده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

سینا درخشنده خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ دروغ نگو به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده دروغ نگو سینا درخشنده میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای سینا درخشنده دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک دروغ نگو خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک دروغ نگو بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده دروغ نگو دعوت کرده است. سینا درخشنده به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. دروغ نگو سینا درخشندهرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. سینا درخشنده که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه دروغ نگو این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و سینا درخشنده از آن مستثنی نیست. امیدواریم از دروغ نگو سینا درخشنده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام سینا درخشنده را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده دروغ نگو به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، دروغ نگو سینا درخشنده قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران سینا درخشنده نیز با خوشحالی از انتشار قطعه دروغ نگو حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. دروغ نگو سینا درخشنده تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی سینا درخشنده با انتشار اهنگ جذاب دروغ نگو از مخاطبینش خواست تا با این قطعه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. سینا درخشنده نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با آهنگ دروغ نگو رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه دروغ نگو سینا درخشنده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

سینا درخشنده خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ دروغ نگو به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده دروغ نگو سینا درخشنده میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای سینا درخشنده دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک دروغ نگو خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک دروغ نگو بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده دروغ نگو دعوت کرده است. سینا درخشنده به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. دروغ نگو سینا درخشندهرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. سینا درخشنده که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ دروغ نگو این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و سینا درخشنده از آن مستثنی نیست. امیدواریم از دروغ نگو سینا درخشنده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
کیان افشار گفته:

عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی

رمضانی گفته:

بی شک یکی از بهترین اهنگ ها است

بهار رجب پور گفته:

عالی و شنیدنی بود مثل همیشه 👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌😍😍😍😍😍😍😍

نعیمه گفته:

تیپ دهه شصتی هم بهت میدمم😁😁😍

ترانه گفته:

من چند روز است کامنت گذاشتم چرا نمیزاریدش؟!!😐😐

نفس سهیلی گفته:

همیشه فوق العاده ای هم خودت و هم اهنگات از اینکه کشورمون خواننده ای مثل تو داره افتخار میکنم 😌😌

هدیه داودی گفته:

خفن و بودددددد ............

شیما فریادی گفته:

از صدات و اهنگات لذت میبرم بهترین خواننده درجه یک 👌👌😉😁❤👌👌👌👌👌👌👌👌

آیناز حاتمی گفته:

خدایی قشنگ بوددددد دمت گرم 😁😄👏👌🌟

زینب گفته:

باحال و قشنگ بوددددد خیلیییییی👌👌😀😀😁

رها مهدوی گفته:

حال کردم دمت خودتو گروهت گرم با این اهنگای قشنگت👏👌😀😘😘

درسا گفته:

واااااای تیزر این اهنگ رو دیدم خیلی قیافت باحال بودد همیجور استایلی بهت میاد این اهنگتم مثل همیشه فوفق العاده بود 👏❤👏👏👏👏👌👌

ندا گفته:

عاااااالی بووووود دمت گرم

M گفته:

عالیییییییییییییییییییییییییییی❤💫

سوگل محمدی گفته:

مشهد کنسرت بزاررلطفاااا

هستی اسفندیاری گفته:

کی پس پخش میشه😖

زهرا«فن سینا درخشنده» گفته:

بی صبرانه دارم روز شماری میکنم واسه پخش آهنگت عشقم ♥️👌🏻😉

حامد جاهدی گفته:

منتظریم👌😉

حامد جاهدی گفته:

منتظر پخشش هستیم👌😉

سعیده آزادمنش گفته:

بی صبرانه منتظر پخش ابن آهنگم 👌😞😀