سینا درخشنده سرسری | دانلود آهنگ سرسری سینا درخشنده با کیفیت 320

سینا درخشنده – سرسری

دانلود اهنگ جدید سینا درخشنده به نام سرسری با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ سرسری سینا درخشنده از رسانه موزیکیشو

Sina Derakhshande Sarsari Download mp3 320 + Lyrics text

سینا درخشنده – سرسری

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 12

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سینا درخشنده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سینا درخشنده – سرسری

بیا دنیارو بگیریم سرسری بگیم از هر دری بیا زود اینوری آخه شب شبه عشقه یکم حال خوب لازمه کی مث من حاضره صداش بالا بره که امشب شب عشقه هر کی پی یارش میگه غم بره رد کارش آرومه در کنارش عاشقیم خیلی ساده عشق ما یه مثاله آخ هر کی پی یارش میگه غم بره رد کارش آرومه در کنارش عاشقیم خیلی ساده عشق ما یه مثاله دست کشیدیم از غم دور نمیشیم از هم وای چقدر باحاله دنیا رو رواله آخ ما چه حالی داریم دل تو دل نداریم جفتمون که باشه چیری کم نداریم هر کی پی یارش میگه غم بره رد کارش آرومه در کنارش عاشقیم خیلی ساده عشق ما یه مثاله آخ هر کی پی یارش میگه غم بره رد کارش آرومه در کنارش عاشقیم خیلی ساده عشق ما یه مثاله
توضیحات

سینا درخشنده خواننده جوان و پرانرژی این روزهای موسیقی کشورمون اینبار با یک آهنگ ریتمیک و فاز خوب به بازار موسیقی برگشته. این آهنگ باحال مناسب مهمونی و عروسی اینا می باشد که شعر آن را شقایق امیرعضدی گفته است.

موسیقی اینکار ساخته خود سینای عزیز می‌باشد و میکس و مستر کار را محمد فلاحی عزیز انجام داده. سینا درخشنده که خاطر صدای خاص و اجرای خوبش توانسته از خواننده‌های صاحب سبک باشد، این چند وقته با حضور در برنامه‌های تلویزیونی همچون دورهمی به اجرای قطعات پرطرفدار خود مثل آهنگ پرنده، توانسته پله‌های معروفیت و موفقیت را به خوبی طی کند و با دوری از هرگونه حواشی با قدرت به سمت جلو پیش میرود.

این خواننده دهه 70ای که برعکس خیلی از آنها مسیر شهرت را آهسته و مناسب طی کرده است، فارغ‌التحصیل رشته عمران است و از 20 سالگی حرفه موسیقی و خوانندگی را با آهنگسازی شروع کرد، اما خب چون خیری ندید و نتیجه‌ای نداد، برای مدتی بی انگیزه شد و رها کرد. پعد از مدتی وقفه از سال 95 با قدرت بیشتری روی موسیقی کار کرد و در نهایت ثمره آن را با قطعه کوکه حالم دید و سپس با انتشار یار همیشگی دیگه نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

همچنین سینا درخشنده عزیز بزودی در تهران کنسرتی را برگزار خواهد کرد که میتوانید از طریق لینک زیر اطلاعات آن را بخوانید.

کنسرت بزرگ سینا درخشنده

امیدواریم این آهنگ شاد را در مهمونی های خود پلی کرده و لذت ببرید.

این شما و متن آهنگ سرسری از سینا درخشنده

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: