سینا شعبانخانی تولد دوست خود بنیامین بهادری را تبریک گفت

سینا شعبانخانی و تبریک تولد بنیامین

سینا شعبانخانی خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران با انتشار پستی تولد بنیامین بهادری را تبریک گفت.

سینا شعبانخانی و تبریک تولد بنیامین

میانگین امتیاز 2.5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

برخی دوستی ها و روابط هرپز تمام نمی شوند و حتی نمی توان جای ان ها را با بسیاری از کارها پر کرد بر این اساس می توان رابطه بین بینامین بهادری و سینا شعبانخانی را بیشتر از یک دوست دانست. این دو خواننده هردو از هنرمندان بسیار سرشناس و محبوب موسیقی می باشند. بنیامین را می توان جز خواننده های نسل دو موسیقی ایران دانست و کار ها موسیقی های این خواننده همیشه خاطره ساز شنونده موزیک خواهد بود. سینا شعبانخانی سعی دارد تا تولد این مرد بزرگ موسیقی را تبریک بگوید.

 

تبریک تولد بنیامین بهادری توسط سینا شعبانخانی

 

وحید بهادری که همه او را با نام بنیامین بهادری می شناسید متولد ۱۸ شهریور ۱۳۶۱ در تهران خواننده، ترانه سرا و آهنگساز می باشد. این هنرمند بسیار محبوب صدایی فوق العاده احساسی دارد و از خواننده های نسل دو موسیقی پاپ در ایران شناخته می شود. ظهور این خواننده به همراه هنرمندانی چون محسن چاوشی، محسن یگانه و .. می باشد. این خواننده تا کنون موفق به انتشار 5 آلبوم ماندگار شده است که یکی از البوم های این خواننده به نام ماه مهربون برای امام حسین و شهدای کربلا منتشر شده است. این خواننده همچنین صاحب آثاری چون «بوی عید» «راحت» «خاطره ها» و .. می باشد.

سینا شعبانخانی نیز از خواننده های نسل سه موسیقی ایران بشمار می رود که اکنون به یکی از هنرمند ها پرطرفدار کشور تبدیل شده است. این خواننده صدایی مشابه احسان خواجه امیری داشته و همه این مورد را تایید کرده اند. این خواننده جوان و هنرمند در سال 1396 اولین قطعه هنری موسیقی خود را که بصورت مجاز منتشر شده بود را دلیل اصلی شهرت خود می داند. رابطه سینا شعبانخانی با بنیامین بهادری بسیار زیاد بوده و می توان این دو خواننده را رفیق هایی صمیمی دانست، سینا شعبانخانی با انتشار پستی تولد این هنرمند را تبریک گفت و بابت دیر اقدام کردن در این زمینه عذرخواهی نیز به عمل آورد. از آثار زیبای سینا شعبانخانی می توان به «رنگ سال» «نزدیکای پاییز» «خوب یا بد» «عمدا» و .. اشاره کرد.

 

دانلود اهنگ جدید سینا شعبانخانی

 

اهنگ سینا شعبانخانی جدید به تازگی مراحل تولید خود را درحال طی کردن می باشد. این موزیک ریتمی احساسی داشته و می توان از ان برای زمان هایی که تنها هستید و یا نیاز دارید تا تنها باشید استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید. شما همچنین می توانید با مراجعه به رسانه موزیکیشو و فول آلبوم سینا شعبانخانی تمامی موزیک های این خواننده را بصورت تکی و یا یکجا دانلود کرده و نهایت لذت را ببرید.

 

عکس منتشر شده از سینا شعبانخانی برای تولد بنیامین بهادری

 

علاقه مندان و کاربران این خواننده می توانند با مراجعه به صفحه رسمی اینستاگرام سینا شعبانخانی عکس منتشر شد از وی برای تولد بنیامین بهادری را مشاهده کرده و لذت ببرند. سینا شعبانخانی در این باره گفته است:

 

می‌دونم یک‌ کم دیر دارم تبریک میگم تولد بنیامین رو علتش کار و گرفتاری های جورواجور بود اما همیشه به یاد رفیقم هستم و محبتش رو هرگز فراموش نمیکنم . بنیامین جان انشاءالله همیشه شاد و سلامت باشی ❤❤

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: