سینا علم سوگ خراسانی | دانلود آهنگ سوگ خراسانی سینا علم + ویدیو

سینا علم – سوگ خراسانی

دانلود اهنگ جدید سینا علم به نام سوگ خراسانی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ سوگ خراسانی سینا علم از رسانه موزیکیشو

Sina Alam Mourn Download mp3 320 + Lyrics text

سینا علم – سوگ خراسانی

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
توضیحات

سینا علم نوازنده فوق العاده کمانچه و موسیقیدان نابغه ایرانی است که متولد آذر سال 68 میباشد. او برادر سحاب علم نوازنده سه تار و پیانو میباشد که او هم همچون سینا نوازنده فوق العاده ای است. سینا علم موسیقی را در سال 78 با ساز ویولن شروع کرد و در 15 سالگی برای ادامه تحصیل وارد هنرستان صدا و سیما شد. سینا علم دوران هنرستان را با دیپلم هنرستان موسیقی در ساز کمانچه به پایان رسانید و وارد دانشگاه عالی موسیقی شد و مدرک کارشناسی خود را از آنجا اخذ کرد.

در همه این سال ها با نوازندگی در کنار برادرش و همچنین اجراهای کوچک در جاهای سالن های مختلف، هنر خود را به معرض نمایش گذاشت و توانست اسم و رسمی برای خود به پا کند. از سال 87 با به راه اندازی گروه ندای هاتف به کمک برادرش، کنسرت های فاخری در تهران برگزار کرد. از همان سال 87 بود که با آشنایی با علی زندوکیلی کار خود را در کنار این خواننده آغاز کرد. از طرفی نیز با حرفه ای تر شدن و نمایش استعدادش خیلی از ارکسترها به دنبال کار با وی بودند که این امر سرآغاز همکاری با خوانندگانی همچون سینا سرلک، همایون شجریان، شهرام ناظری و … را برای وی فراهم آورد.

اما سینا علم از سال 93 که به همراه گروه زند به خوانندگی علی زندوکیلی به صورت ثابت همکاری کرد، کم کم اسم و رسمش هم به گوش همگان شنیده شد و از طرفی با انتشار قطعه های انفرادی در کنار کارهای گروهی، هنر خاص نوازندگی خود را بر همگان فاش ساخت و همین باعث شده تا دیگر نام سینا علم به گوش مخاطبین موسیقی آشنا باشد.

قطعه سوگ خراسانی جدیدترین قطعه انفرادی سینا علم است که بر اساس ملودی خراسانی الله مزار ساخته شده و بسیار دلنشین و احساسی است. صدای فوق العاده کمانچه و تارهو که خود سینا علم نواخته است و تنظیم و مستر پژمان اختیاری باعث شده تا یک اثر فاخر و فاز خوب در اختیار مخاطبین قرار گیرد.

امیدواریم از این قطعه آرام و شنیدنی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: