اتفاقا عشق شهاب مظفری ریمیکس | دانلود ریمیکس اتفاقا عشق شهاب مظفری + متن

شهاب مظفری – اتفاقا عشق (ریمیکس)

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری به نام اتفاقا عشق (ریمیکس) با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ اتفاقا عشق (ریمیکس) شهاب مظفری از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari Etefaghan Eshgh Remix Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب مظفری – اتفاقا عشق (ریمیکس)

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیازها: 11

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ شهاب مظفری – اتفاقا عشق (ریمیکس)

اتفاقا عشق یعنی راه را گم کرده باشی اشتباهی را برای بار چندم کرده باشی اتفاقا بهتر است از چشم عاقل ها بیوفتی کارهایی بر خلاف میل مردم کرده باشی گوش به حرف مردم نمیدم اصلا به ما چه مردم چی میگن اتفاقا افتادن این اتفاقو مردم شنیدم گوش به حرف مردم نمیدم اصلا به ما چه مردم چی میگن اتفاقا افتادن این اتفاقو مردم شنیدم خودم بودم خودم کردم خودم خواستم که تنها از تو و عشق تو آرامش بگیرم اگر با من قراره زندگی کردن نداری من در آرامش بمیرم خودم بودم خودم کردم خودم خواستم که تنها از تو و عشق تو آرامش بگیرم اگر با من قراره زندگی کردن نداری من در آرامش بمیرم گوش به حرف مردم نمیدم اصلا به ما چه مردم چی میگن اتفاقا افتادن این اتفاقو مردم شنیدم گوش به حرف مردم نمیدم اصلا به ما چه مردم چی میگن اتفاقا افتادن این اتفاقو مردم شنیدم
توضیحات

شهاب مظفری این روزها یکی از خوانندگان جوان بسیار محبوب صنعت موسیقی پاپ است. او که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است به دلل علاقه شدیدش به موسیقی، به این هنر روی آورده و توانست در زمان کوتاهی به موفقیتی بزرگ دست پیدا کند. او اولین آهنگ خود را با نام * از وقتی رفتی* منتشر کرد. ترانه سرایی و آهنگسازی این ترانه را خود او انجام داد که اتفاقا با استقبال خوبی هم مواجه شد.

شهاب مظفری همیشه به زیباییی و به شکلی خاص و منحصر به فرد آهنگ هایش را می خواند. آن به گونه ای که حتی شعرها و آهنگ های خودشم با هم متفاوت است. ریمیکس آهنگ احساسی “اتفاقا عشق” یکی از همین آهنگ های خاص است که حتی اگر برای خودتان اتفاق نیافتاده باشد، به راحتی می توانید با آن هم زاد پنداری کنید. شهاب مظفری این بار با ترانه‌ی اتفاقا عشق کاری متفاوت را روانه‌ی بازار موسیقی پاپ ایران کرده است. اتفاقا عشق موزیکی بیس دار دارد که بسیار مناسب ماشین و مهمونی ها می‌باشد و متن عاشقانه‌اش نیز حال جالبی به این ترانه داده است. شاعر این قطعه علی ثابت‌قدم بوده، تنظیم و میکس و مسترینگ کار را امیر جمال‌فرد انجام داده و ملودی را سینارا ساخته است.

شما عزیزان می توانید این ریمیکس ریتمیک را هم اکنون با دو کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. در ادامه متن کامل ترانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: