پاییز شهاب مظفری | دانلود اهنگ شهاب مظفری پاییز (چشمامو باز کردم دیدم که پاییز) + متن

شهاب مظفری – پاییز

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری به نام پاییز با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ پاییز شهاب مظفری از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari Paeez Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب مظفری – پاییز

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ شهاب مظفری – پاییز

چشمام و باز کردم ديدم که پاييز ديدم هنوز قصه ات سرد و غم انگيز چشمامو واکردم ديدم هوا سرده دستام تب داره پاهام يخ کرده ميلرزم و تنها تقدير  من اينه يکدونه هيزم نيست اينجا تو شومينه هي با خودم ميگم گم کردي روزاتو Hey Ba Khodam Migam Gom Kardi Roozato از شاخه افتادي لعنت به من باتو Az Shakhe Oftadi Lanat Be Man Bato لعنت به من باتو لعنت به من بارون زد و کوچه حال و هواش بد شد بلوار باروني از تو چشام ردشد لعنت به اين پاييز لعنت به اين سردی اصلا چرا امروز چشماتو باز کردی چشماتو باز کردي چشمام و باز کردم Cheshmato Baz Kardi Cheshmamo Baz Kardam ديدم که پايیزه Didam Ke Paeeze
توضیحات

پاییز فصلی است غمگین و تقریبا در این فصل ممکن است تمام اتفاقات عاشقی را تجربه کنید. عاشقانه ها ، دیسلاو ها تا گوش دادن به موزیک های آرام و احساسی همگی در این فصل برای شما اتفاق می افتد. برای برخی از افراد این فصل شروع یک زندگی ایده آل بوده و برای برخی دیگر این فصل پایان لحظات خوب است. به هر حال هرکه را می پرسیم در این فصل برای خود خاطره ای را دست و پا کرده و آن را تعریف می کند. اینبار قرار است که به درد و دل های شهاب مظفری گوش دهیم.

اهنگ پاییز شهاب مظفری یکی از موزیک های احساسی و آرام او بشمار می رود که می توان این موارد را به خوبی در صدای شهاب مظفری احساس کرد. اگر علاقه به شنیدن آهنگ های آرام و احساسی دارید اهنگ پاییز شهاب مظفری می تواند گزینه خوبی برای انتخاب باشد.

هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کرده و نهایت لذت را ببرید. امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: