دانلود آهنگ عرفان طهماسبی کجایی | MP3 اصلی + متن کامل

عرفان طهماسبی – کجایی

دانلود اهنگ جدید عرفان طهماسبی به نام کجایی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ کجایی عرفان طهماسبی از رسانه موزیکیشو

Erfan Tahmasbi Kojaei Download mp3 320 + Lyrics text

عرفان طهماسبی – کجایی

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 152

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ عرفان طهماسبی – کجایی

آسمان تاریک و شب تاریک و من تاریک تاریکم از خودم دورم ولی خیلی به رویای تو نزدیکم تو ولی دور از من و دور از تمام دورتر هایی تو کجایی تو کجایی تو کجایی تو کجایی بی چراغ شب گرد کاش چراغت بودم کلبه ای تاریک نه نور اتاقت بودم بی چراغ شب گرد کاش چراغت بودم کلبه ای تاریک نه نور اتاقت بودم ای رویایم تو بیا تو بیا تو بیا با من تو کجا تو کجا تو کجا تا من تو کجا تا من ... ای رویایم تو بیا تو بیا تو بیا با من تو کجا تو کجا تو کجا تا من تو کجا تا من ... حال من بی تو به سان حال یک آواره غمگین است تو نبودی و ندیدی که دل بیچاره غمگین است تو ولی دور از من و دور از تمام دورتر هایی تو کجایی تو کجایی تو کجایی تو کجایی بی چراغ شب گرد کاش چراغت بودم کلبه ای تاریک نه نور اتاقت بودم بی چراغ شب گرد کاش چراغت بودم کلبه ای تاریک نه نور اتاقت بودم ای رویایم تو بیا تو بیا تو بیا با من تو کجا تو کجا تو کجا تا من تو کجا تا من ... ای رویایم تو بیا تو بیا تو بیا با من تو کجا تو کجا تو کجا تا من تو کجا تا من
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
عرفان طهماسبی کجایی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. قطعه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران عرفان طهماسبی را خوشحال کرد. آهنگ بسیار خاص و متفاوت از عرفان طهماسبی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران عرفان طهماسبی موزیک کجایی را جزو بهترین کارهای او می دانند. کجایی عرفان طهماسبی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه کجایی عرفان طهماسبی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ کجایی عرفان طهماسبی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که عرفان طهماسبی با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. کجایی اثری فوق العاده از عرفان طهماسبی است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. عرفان طهماسبی سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار کجایی بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود کجایی عرفان طهماسبی جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست عرفان طهماسبی که مربوط به انتشار کجایی میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی عرفان طهماسبی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه کجایی همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. عرفان طهماسبی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه کجایی تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای عرفان طهماسبی در آهنگ کجایی لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار آهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز عرفان طهماسبی با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. عرفان طهماسبی در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده کجایی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که کجایی عرفان طهماسبی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای عرفان طهماسبی و کجایی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. عرفان طهماسبی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر کجایی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. عرفان طهماسبی امیدوار است با عاشقانه کجایی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت کجایی عرفان طهماسبی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از کجایی عرفان طهماسبی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
نغمه گفته:

عاااالی بود... صداش خیلی قشنگه 🥲

مشکات گفته:

آهنگ‌های بختیاری‌شون خییییلی قشنگ‌تره