هه نار هه نار عزیز ویسی | دانلود آهنگ عزیز ویسی هه نار هه نار + متن کامل

عزیز ویسی – هه نار هه نار

دانلود آهنگ قدیمی عزیز ویسی به نام هه نار هه نار با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ هه نار هه نار عزیز ویسی از رسانه موزیکیشو

Aziz Veisi Hanar Hanar Download mp3 320 + Lyrics text

عزیز ویسی – هه نار هه نار

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 91

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ عزیز ویسی – هه نار هه نار

چاوت چرای نمره بیست خوشه دائم له منزل رادون باسی توی ئه‌کاد له آلمان و له انگلیس وه هه‌ناره هه‌ناره هه‌نار، هه‌نار بو ده‌نکد نیه هه‌نگوین بو شانه‌د نیه ئیمشه‌و یارم تی بو لام وه چرا بو شه‌وقد نیه هاتم به لای ئه‌و خه‌ته بوی ده‌لم له‌و بابه‌ته ئه‌و کچه بالاکه‌ی به‌رزه و ماچه‌که‌ی به له‌زه‌ته وه هه‌ناره هه‌ناره هه‌نارو هه‌ناری باخی پاشا به‌شکم یارم ده‌رکه‌وه با تیر بیکه‌که‌م ته‌ماشا چه‌بکه‌م بو سه‌تمه‌ن پاره‌و بیبده‌م به جوته گواره یارکه‌م بیکا له گه‌و هاره‌ی بی وه‌ک ته‌یاره دوگوله له بانی سه‌ری نازکه لیموی دل ته‌ری باری نوری له دوایه وه‌ک دوشاوی خورمایه به قوربانی ئه‌و کچه بوم دانیشته‌و له ده‌رگایه هه‌ناره هه‌ناره هه‌ناری به‌ری مالی ناوینم ئه‌و کچه ماچ که‌م له به‌ر میزه‌ره‌و شالی دوگوله له بانی سه‌ری نازکه لیموی دل ته‌ری باری نورین له دوایه وه‌ک دوشاوی خورمایه به قوربانی ئه‌و کچه بوم دانیشته‌و له ده‌رگایه
توضیحات

عزیز ویسی یکی خواننده های کردی است که اصالتا کردستانی بوده و آهنگ های محلی شاد و بسیار دلنشینی را برای مخاطبان خود انتشار داده است. این خواننده کردی توانسته است مخاطبان زیادی را در استان های مختلف پیدا کند و همین موجب شد تا درمیان مردم محبوبیت بالایی را بدست بیاورد.

عزیزویسی به دلیل آنکه موزیک های بسیار شاد را منشتر کرده است از آثار وی در مراسم های عروسی و بخصوص در مراسم های مناسبتی تولد و یا موراد دیگر استفاده می کنند. همچنین عزیز ویسی در کردستان عراق نیز طرفداران بسیاری نیز بدست آورده است. این خواننده محبوب یکی از خیران بزرگ غرب کشور بوده که همیشه به مردم این منطقه را همیشه مورد لطف خود قرار داده است.

هه نا هه نار یکی از اهنگ های بسیار قدیمی و دوستداشتنی است که در منطقه کردنشین همیشهاز این موزیک برا شادی و پایکوبی استفاده شده است. هه نار به زبان کردی است و معنای همان انار را دارد. انار کردستان نیز به مانند ساوه شهرت بسیاری دارد و در فصل خود بسیار دلنشین و با نمک می باشد.

عزیز ویسی این موزیک ریتمیک و شاد را برای شنونده های آهنگ های کردی و دوستداران اینگونه ریتم ها منتشر کرده است تا از ان در مراسم های عروسی و مناسبتی استفاده کنند. همین مورد سبب شده است این خواننده هنرمند و دوستداشتنی شهرت مورد نیاز را بدست بیاورد.

هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: