علیرضا طلیسچی نباشی پیشم | دانلود آهنگ نباشی پیشم علیرضا طلیسچی + متن کامل

علیرضا طلیسچی – نباشی پیشم

دانلود اهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام نباشی پیشم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نباشی پیشم علیرضا طلیسچی از رسانه موزیکیشو

Alireza Talischi Nabashi Pisham Download mp3 320 + Lyrics text

علیرضا طلیسچی – نباشی پیشم

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علیرضا طلیسچی – نباشی پیشم

با این که نمی بینم دیگه تو رو هرگز دوباره نبودنت تو زندگیم تاثیر گذاره آرومترم جز وقتی داره بارون میباره با این که همه چی مثل قبل جور نیست؛ ولی خوشبختی هم دور نیست میرسه یه روزی که یه نفر جات میاد؛ که اندازه ی تو مغرور نیست. نباشی پیشم سخت میگذره بی شک اما باز میشه تحمل کرد خستم از دنیا؛ از من بی تو از یه مشت خاطره ی پر درد دیوونه میشم وقتی رو دیوار؛ نقشی از لبخندِ تو پیدا نیست قد تو هیشکی منو نرنجوند حیفِ من حیف این احساس با این که چشامو تر کردی، ازت نمیخوام که برگردی کسی که با تو دلخوش میشه؛ دلش با همینا خوش میشه با این که گرفتی جون از من ازت نمیخوام بیای اصلا دلم نمیخواد که برگردی ببین با دلم چیکار کردی دنبالت میگشتم سایه به سایه؛ حیرون و سرگردون تو کوچه با یه نامه ی قدیمی، تو رو هر روز صدا کردم خسته و بی بال و پر سرد و سردرگم؛ روزی هزار دفعه بین این مردم هر کی شبیه تو بود رو نگاه کردم دیوونه میشم وقتی رو دیوار؛ نقشی از لبخندِ تو پیدا نیست قد تو هیشکی منو نرنجوند حیفِ من… حیف این احساس با این که چشامو تر کردی، ازت نمیخوام که برگردی کسی که با تو دلخوش میشه؛ دلش با همینا خوش میشه با این که گرفتی جون از من ازت نمیخوام بیای اصلا دلم نمیخواد که برگردی ببین با دلم چیکار کردی
توضیحات

علیرضا طلیسچی خواننده جوان و خوش صدای موسیقی کشورمان متولد سال ۶۴ در شهر تهران است و از سال ۸۶ و به صورت زیر زمینی در موسیقی کشورمان حضور دارد. او ابتدا تحت نام گروه علیرضا و حمیدرضا به مارکت موسیقی آمد و پس از آنکه آلبوم و آهنگهایشان لو رفت، دیگر خودش دست به انتشار آنها زد و شاید همین امر هم کمک شایانی به آنها در شناخته شدن بیشتر کرد.

شاید خیلی ها او را با آهنگ و ویدیوی “قرار نبود” به خاطر داشته باشند. این کار که از آلبوم “حلقه” علیرضا بود که در سال 89 منتشر و با استقبال خوبی مواجه شد. ‌ اما اولین آلبوم رسمی او به نام “دقیقه هام” در فروردین 95 و با همکاری چهره سرشناسی همچون اشکان آبرون و مهران خلیلی به بازار روانه شد و از آن موقع طلیسچی از خوانندگان پرکار موسیقی پاپ کشور به حساب می آید. ‌ آهنگ های زیبایی چون “نفس کی بودی“، ” آی دل خودم” و این اواخر نیز “زندگی جونم“، “سخت گیر” و “دیوونه دوست داشتنی” از کارهای پر طرفدار وی می باشند.

از طرفی نیز این روزها علیرضای عزیز حسابی در حال فعالیت است و قرار است به زودی آهنگ جدید خود به نام ای دل غافل را منتشر کند که با توجه به تیزرهایش این آهنگ قرار است آهنگی کاملا شاد و ریتمیک باشد و در این روزهای سخت انرژی و روحیه مردم را افزایش دهد.

دست خودت نیست زمانی که باران می بارد به یاد کسی می افتی که دوستش داری!! هیچکس نمیداند قضیه چیست و چرا این اتفاق می افتد اما به هر حال باران همیشه دلگیرت می کند طوری که ممکن است حتی اشک بریزی و بیشتر احساس دلتنگی کنی. یا به قول علیرضا طلیسچی”آرومترم جز وقتی داره بارون میباره” .

یکی از آهنگ های احساسی و عاشقانه علیرضا طلیسچی نباشی پیشم نام دارد. علیرضا در این موزیک سعی دارد تا احساسات و اتفاقاتی که برایش در نبود یار می افتد را برای شنونده بیان کند. گاها در موزیک های این صدا نیست که تاثیر خود را می گذارد بلکه مفهوم موزیک است که شما را به فکر می برد و حتی شما نمیدانید چرا؟

به هرحال این هم موزیک عاشقانه و آرام دیگری از علیرضا طلیسچی بوده که قطعا همه اهنگ هایش را دوست دارند. ترانه سرا ، آهنگساز و تنظیم این موزیک را خود علیرضا طلیسچی انجام داده است و کار میکس و مسترینگ نیز با آرش پاکزاد عزیز بوده است.

امیدواریم با شنیدن این موزیک نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: