علیرضا قربانی باغ اهورایی | دانلود اهنگ جدید علیرضا قربانی باغ اهورایی + متن

علیرضا قربانی – باغ اهورایی

دانلود اهنگ جدید علیرضا قربانی به نام باغ اهورایی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ باغ اهورایی علیرضا قربانی از رسانه موزیکیشو

Alireza Ghorbani Baghe Ahooraee Download mp3 320 + Lyrics text

علیرضا قربانی – باغ اهورایی

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 15

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علیرضا قربانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
توضیحات

علیرضا قربانی یکی از خواننده های ممتاز و بسیار دوستداشتنی موسیقی سنتی ایران است که محبوبیت بالایی را در میان شنونده های موزیک بدست آورده است. در موسیقی های سنتی معمولا آرامش از دست رفته را جست و جو می کنید و بر این اساس صدای علیرضا قربانی را می توان جز آرام بخش ترین صداهای موسیقی ایران تلقی کرد.

آلبوم با من بخوان علیرضا قربانی اثر تازه ای از این خواننده می باشد که با صدای این هنرمند محبوب و آهنگسازی حسام ناصری وارد بازار موسیقی شده است. علیرضا قربانی قبل از انتشار این آلبوم کاری مشترک با همایون شجریان به انتشار رسانده بود که «افسانه چشم هایت» نام داشت.

آلبوم با من بخوان علیرضا قربانی شامل ده قطعه هنری می باشد که تمامی این قطعات برگرفته شده از اشعار شاعران قدیمی و سنتی ایران نظیر ابوسعید ابوالخیر، مولانا، اهورا ایمان، احمد شاملو و حسین منزوی می باشد. بر این اساس شما در هر قسمت از ریتم های موزیک علیرضا قربانی موسیقی سنتی ایرانی را می شنوید.

در ساخت و انتشار این آلبوم نوازندگی همچون حسام ناصری، سامان صمیمی، مهرداد عالمی، حسام صدفی‌نژاد و پویا سرایی با علیرضا قربانی همکاری داشته اند. اکنون می توانید این آلبوم زیبا و شنیدنی را از با لینک خریدی که در رسانه موزیکیشو برای شما کاربران به اشتراک گذاشته شده است خریداری کرده و لذت ببرید.

امیدواریم از شعر اهورا ایمان با صدای علیرضا قربانی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: