اهنگ لری | دانلود اهنگ علی تاجمیری شیر علی مردون {باکیفیت اصلی} + متن اهنگ

علی تاجمیری – شیر علی مردون

دانلود آهنگ قدیمی علی تاجمیری به نام شیر علی مردون با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شیر علی مردون علی تاجمیری از رسانه موزیکیشو

علی تاجمیری – شیر علی مردون

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 203

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی تاجمیری – شیر علی مردون

شمشیر علی مردان، طلای خالص به زمین برق می زنه به آسمون آتیش (و محمدعلی شیر علی مردون) تفنگ علی مردان باز هم صدا کرد سرهنگ کلاه پوستی، تنگه (محل بین دو کوه) رو گم کرد (و محمدعلی شیر علی مردون) تفنگ علیمردون، باز هم غرش کرد سرهنگ کلاه پوستی، چادر رو خراب کرد (و محمدعلی شیر علی مردون) عروس خانم تو کل بزن (فریاد شادی سر بده)، تا من جنگ کنم شمشیرم رو به گــِـل بزنم، برای ایل چهارلنگ عروس خانم تو کل بزن، تا من جنگ کنم و شمشیرم رو به گل بزنم برای ایل چهارلنگ (و محمدعلی شیر علی مردون) کجاست تیپ، کجاست سپاه، کجان خدمه ام که بره دنبال مادرم و خواهرم تا بیان بالا سر جسدم کجاست تیپ، کجاست سپاه، کجان خدمتگزارانم و برن دنبال مادرم و خواهرم تا بیان بالا سر پیکرم (ترجمه فارسی ترانه تفنگ علی مردون) شمشیر علی مردان، طلای خالص به زمین برق می زنه به آسمون آتیش (و محمدعلی شیر علی مردون) تفنگ علی مردان باز هم صدا کرد سرهنگ کلاه پوستی، تنگه (محل بین دو کوه) رو گم کرد (و محمدعلی شیر علی مردون) تفنگ علیمردون، باز هم غرش کرد سرهنگ کلاه پوستی، چادر رو خراب کرد (و محمدعلی شیر علی مردون) عروس خانم تو کل بزن (فریاد شادی سر بده)، تا من جنگ کنم شمشیرم رو به گــِـل بزنم، برای ایل چهارلنگ عروس خانم تو کل بزن، تا من جنگ کنم و شمشیرم رو به گل بزنم برای ایل چهارلنگ (و محمدعلی شیر علی مردون) کجاست تیپ، کجاست سپاه، کجان خدمه ام که بره دنبال مادرم و خواهرم تا بیان بالا سر جسدم کجاست تیپ، کجاست سپاه، کجان خدمتگزارانم و برن دنبال مادرم و خواهرم تا بیان بالا سر پیکرم
توضیحات

خوانندگی به کلی کار سختی است و این هنر باید در خون جریان داشته باشد منظور از این جمله استعداد و تلاش یک خواننده در این عرصه می باشد. شما به هر زبانی که صحبت کنید یادگیری خوانندگی پایه در ان زبان برای شما کار راحتی خواهد بود. اما دو زبان همیشه خوانندگی در آن ها مشکل ساز خواهند بود که باید در ان زمینه استعداد و تلاش بسیاری را نشان داد. کردی و لری را می توان از زبان هایی تلقی کرد که همیشه صدایی خوب را برای شنونده یادآور می شوند.

اهنگ های لری همیشه زیبا و دوستداشتنی بوده و می توان آرامش مورد نیاز را از آن ها بدست آورد. معمولا خوانندگان لری سعی دارند با تحریر های بخصوص همه را تحت تاثیر قرار دهند و همین سبب شده است که این افراد همیشه صدایی شنیدنی و دلشنین داشته باشند.

علی تاجمیری یکی از خواننده های بسیار دوستداشتنی لر و ایل بختیاری می باشد که صدای دلنشین خود را برای علاقه مندان موسیقی لری با اهنگ هایش به اشتراک می گذارد. این خواننده را می توان از خواننده های محلی و خوش صدای ایل بختیاری دانست که اکنون شهرت بسیار بالایی را بدست آورده است.

این خواننده دوستداشتنی با اجرای آهنگ های محلی و شاد که ریتم های بخصوصی دارند توانست در همان ابتدا خود در قلب مردم جای دهد. هم اکنون می توانید این اهنگ لری زیبا را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
سجادادینه گفته:

آفرین علی آقا شما همیشه ملودیاتون عالیه ولی یک مقداری صداتون یکنواخته و تحریرتون کم

احد گفته:

عالی بی نظیر

وحید گفته:

عالی بود عالی،وحیدپرنیان،انشالله که زنده باشی اقای تاجمیری

وحید گفته:

عالی بود عالی،وحیدپرنیان

کورش جعفری گفته:

عالیه علی آقا تاجمیری