آهنگ ضربه کاری علی خدابنده | دانلود آهنگ جدید ضربه کاری علی خدابنده + متن کامل + ویدیو

علی خدابنده – ضربه کاری

دانلود اهنگ جدید علی خدابنده به نام ضربه کاری با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ضربه کاری علی خدابنده از رسانه موزیکیشو

Ali Khodabandeh Zarbeye Kari Download mp3 320 + Lyrics text

علی خدابنده – ضربه کاری

میانگین امتیاز 1.8 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی خدابنده – ضربه کاری

عجب ضربه کاری زده چشمات، به قلبم! بگو بعد تو واسه عاشقی کردن؛ کجا رو بگردم؟ بدون من هیچ جا نرو… بی تو ته این جاده رو نمیشه که رفتش! مگه کسی پیدا میشه… که اینجوری وابسته شه؟ مگه کسی هستش؟ حتی همه دنیا باشن تو نباشی، تنها میشم! چی تو چشاته که یه تنه همه ی دنیامی! اگه بری تنها میشم جلو همه رسوا میشم چی تو نفساته مرهم همه ی دردامی؟! هرجا که میرم، تو میای یادم باید بدونن همه ی عالم؛ که بد به تو دل دادم! همون دلدادم که بد به تو دل دادم! حتی همه دنیا باشن تو نباشی، تنها میشم! چی تو چشاته که یه تنه همه ی دنیامی! اگه بری تنها میشم جلو همه رسوا میشم چی تو نفساته مرهم همه ی دردامی؟!
توضیحات

علی خدابنده جوان جویای نام دنیای موسیقی که توانست با انتشار کارهای جذاب و زیبایی چون آروم آروم و حال خوب، مراحل موفقیت و شهرت را به خوبی طی کند، این بار با آهنگ شاد ضربه کاری به دنیای موسیقی بازگشته است. علی خدابنده عزیز که زیرنظر یاشار خسروی فعالیت میکند، این آهنگ احساسی و ریتمیک را به مناسب نوروز 99 روانه بازار کرده است. تنظیم ملودی زیبای این اثر نیز از کارهای امیر میلاد نیکزاد است که در کارهای قبلی علی عزیز نیز، نقش موثری داشته است.

مفهوم آهنگ ضربه کاری علی خدابنده عاشقانه است و درواقع سعی دارد ضربه کاری نگاه اول و عشق را برای شنونده بیان کند. آهنگ علی خدابنده ضربه کاری نه تنها سعی دارد قدرت عشق را ببیان کند بلکه قصد داشته تا بگوید عاشق بدون معشوق نمی تواند زندگی راحتی داشته باشد و همچنان ذهنش درگیر او خواهد بود.

در این موزیک زیبا معنای واقعی عشق را می توانید در چند دقیقه درک کنید و این خود می تواند به شما در بیان احساساتتان کمک کند. هم اکنون می توانید این موزیک زیبا را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل این ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم با شنیدن این آهنگ عاشقانه و شاد نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
نوید گفته:

عالیست احسنت مرخبایاحبیبی