دانلود آهنگ آخرین رویا علی زند وکیلی | 2 کیفیت + متن کامل

علی زند وکیلی – آخرین رویا

دانلود اهنگ جدید علی زند وکیلی به نام آخرین رویا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ آخرین رویا علی زند وکیلی از رسانه موزیکیشو

Ali Zand Vakili Akharin Roya Download mp3 320 + Lyrics text

علی زند وکیلی – آخرین رویا

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 38

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علی زند وکیلی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی زند وکیلی – آخرین رویا

برگرد عاشق ترین همدرد آخر چگونه از خیالت بگذرم برگرد و غمگینم مکن شب ها ای آخرین رویا من بی تو از رویای خود تنهاترم تنهاتر از اینم مکن مرا بگیر آتشم بزنو جان بده به منو در سپیده ی جان روشن باش مرا ببین ای که بی تو منم بی تو میشکنم ای تمام جهان با من باش شمع توام تو ببین در اشک من بنشین ای روشنای جهان رو سوی سایه مکن بی من مرا به سفر از گریه ام مگذار ای بی تو من نگران از من گلایه مکن مرا بگیر آتشم بزنو جان بده به منو در سپیده ی جان روشن باش مرا ببین ای که بی تو منم بی تو میشکنم ای تمام جهان با من باش
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. علی زند وکیلی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک آخرین رویا جدیدترین اثر علی زند وکیلی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. علی زند وکیلی با قطعه آخرین رویا سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. آخرین رویا علی زند وکیلی یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که علی زند وکیلی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط علی زند وکیلی، آخرین رویا را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای علی زند وکیلی به ارمغان آورد. امیدواریم علی زند وکیلی بعد از آخرین رویا باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از آهنگ آخرین رویا علی زند وکیلی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که علی زند وکیلی با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. آخرین رویا اثری فوق العاده از علی زند وکیلی است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. علی زند وکیلی سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار آخرین رویا بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود آخرین رویا علی زند وکیلی جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست علی زند وکیلی که مربوط به انتشار آخرین رویا میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی علی زند وکیلی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ آخرین رویا همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. علی زند وکیلی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار اهنگ آخرین رویا تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای علی زند وکیلی در موزیک آخرین رویا لذت ببرید.

علی زند وکیلی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک آخرین رویا به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده آخرین رویا علی زند وکیلی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای علی زند وکیلی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه آخرین رویا خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک آخرین رویا بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده آخرین رویا دعوت کرده است. علی زند وکیلی به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. آخرین رویا علی زند وکیلیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. علی زند وکیلی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک آخرین رویا این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و علی زند وکیلی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از آخرین رویا علی زند وکیلی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
دانیال گفته:

ممنونم

رویا گفته:

بسیاااار لذت بردیم ...دمشون گرم