علی زند وکیلی لالایی | دانلود آهنگ لالا کن دختر زیبای شبنم + متن کامل

علی زند وکیلی – لالایی

دانلود اهنگ جدید به نام لالایی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ لالایی از رسانه موزیکیشو

Lalaee Download mp3 320 + Lyrics text

علی زند وکیلی – لالایی

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی زند وکیلی – لالایی

لالا کن دختر زیبای شبنم لالا کن رویه زانویه شقایق بخواب تا رنگ بی مهری نبینی تو بیداریه که تلخه حقایق تو مثله التماس من میمونی که یک شب روی شونه هاش چکیدم سرم گرم نوازشهای اون بود که خوابم برد و کوچش رو ندیدم حالا من موندمو یه کنجه خلوت که از سقفش غریبی چکه کرده تلاطمهای امواج جدایی زده کاشونمو صد تکه کرده دلم میخواست پس از اون خوابه شیرین دیگه چشمم به دنیا وا نمیشد میونه قلب متروکم نشونی دیگه از خاطره پیدا نمیشه صدام غمگینه از بس گریه کردم ازم هیچ اسمو هیچ آوازه ای نیست نمیپرسه کسی هی در چه حالی خبر از آشنای تازه ای نیست به پروانه صفتها گفته بودم که شمعم میله خاموشیه من نیست پرنده رو درختم آشیون کن حالا وقت فراموشیه من نیست تو مثله التماس من میمونی که یک شب روی شونه هاش چکیدم سرم گرم نوازشهای اون بود که خوابم برد و کوچش رو ندیدم
توضیحات

علی زندوکیی خواننده و نوازنده ایرانی اهل شیراز است که فعالیت هنری خود را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۷ تا به امروز آغاز کرده است. او یکی از خواننده های قدیمی است کهبه صورت حرفه ای فعالیت خوانندگی را پیش برده و مخاطبان و طرفداران خاص خود را دارد. او در این سال ها با دو گروه موسیقی زند بند و دنگ شو همکاری داشته است.

امروز شما رو به شنیدن یکی از آهنگ های آرام و احساسی علی زندوکیلی دعوت می کنیم. شما می توانید این آهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. در ادامه نیز متن کامل آهنگ را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. تنظیم کننده این آهنگ سعید زمانی و ترانه زیبای آن کاری از افشین مقدم است.

امیدواریم از شنیدن این آهن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: