اهنگ این روزا علی یاسینی | دانلود اهنگ علی یاسینی این روزا + متن اهنگ

علی یاسینی – این روزا

دانلود اهنگ جدید علی یاسینی به نام این روزا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ این روزا علی یاسینی از رسانه موزیکیشو

Ali Yasini In Roza Download mp3 320 + Lyrics text

علی یاسینی – این روزا

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علی یاسینی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی یاسینی – این روزا

این روزا وقتی یادت میوفتم میگیره این قلبم توی خاطره هام دنبال تو میگردم خودت بگو نباشی میمونه چی از من با همه میجنگم آخ نمیدونی چقدر درد میکنه این جای خالیت دست بردار بیخیال دل کندن از تو کار ما نیست همش رد میشی از سرم مث سایه باهامی اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم نامرد | بیا بسازیم این دیوونه رو با هم دوباره با هم اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم نامرد | بیا بسازیم این دیوونه رو با هم دوباره با هم هرچیکه اومدم جلو تو دور شدی از من نمیدونم کجای راهو اشتباه رفتم از اینکه از دستت بدم از اینکه تنهام کنی میترسم اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم نامرد | بیا بسازیم این دیوونه رو با هم دوباره با هم اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم نامرد | بیا بسازیم این دیوونه رو با هم دوباره با هم
توضیحات

علی یاسینی یکی از خواننده های جوان و خوش آتیه موسیقی پاپ امروز است. او که متولد سال 1370است، به دلیل تن صدای بمی که دارد طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این آهنگ تهران که بعد از انتشارش سر و صدای زیادی به چا کرد باعث شد تا بعضی از طرفداران او فکر کنند بین علی یاسینی و یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرام به نام ملیکا تهامی ارتباط احساسی وجود دارد.

البته این احتمال وجود دارد که این آهنگ برای داستان عشقی ملیکا تهامی خونده شده باشد و یا اینکه ملیکا و عشق ناشناسش با این آهنگ بوده که خاطره سازی کردن و گرنه چطور ممکن است که تمام نشانه های زندگی عشقی او در این ترانه آمده باشد.

علی یاسینی خواننده جوان موسیقی پاپ که کار آهنگسازی، تنظیم کنندگی و ترانه سرایی اکثر آهنگ هایش را نیز خودش انجام می دهد، این روز ها بین نسل جوان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. یکی از تک آهنگ های احساسی او “این روزا ” نام دارد. علی یاسینی یکی از خواننده های خوب کشور است که توانسته در زمینه موسیقی و خوانندگی شهرت بسیار خوبی را بدست بیاورد. این خواننده جوان معمولا شعر های خود را سعی دارد تا براساس نیاز های جوان های امروزی جامعه ایجاد کرده باشد. بر این اساس توانست شهرت خوبی را در زمینه موسیقی بدست بیاورد.

صدای گرم علی یاسینی و آهنگ  احساسی این روزها با ترانه سرایی و آهنگسازی خودش، حال و هوای گرم و آتشین یک روز غمگین عاشقی را به نمایش می گذارد. حرف دل یک عاشق دلسوخته را با 2 کیفیت بسیار عالی در رسانه موزیکی شو با آهنگی آرام و زیبا بشنوید. در ادامه ترانه زیبای این آهنگ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: