اهنگ فرزاد فرخ خواب | دانلود اهنگ فرزاد فرخ خواب + متن اهنگ

فرزاد فرخ – خواب

دانلود اهنگ جدید فرزاد فرخ به نام خواب با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خواب فرزاد فرخ از رسانه موزیکیشو

Farzad Farokh Khab Download mp3 320 + Lyrics text

فرزاد فرخ – خواب

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم فرزاد فرخ
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ فرزاد فرخ – خواب

در خواب تورا دیدم ، دیدم که اینجایی عطرت مرا مست کرد ، گفتی که میمانی… چشم به نگاهت بود ، دستت نوازش کرد … قلبی که تو را هر شب تا صبح ستایش کرد… چشمان تو مرحم بود ، بر زخم من ویرانه… عشقت مرا کور کرد ، دل شد ی دیووانه … دگر نبودی تو ، انگار که جانم رفت… لعنت به آن کس که ، از تو جدایم کرد!!
توضیحات

بعد از انتشار موزیک های شاد و عاشقانه در آلبوم انرژی مثبت این بار فرزاد فرخ آهنگی احساسی در آلبوم خود منتشر کرده که درد عاشق را بیان می کند.

می توانید متن کامل این موزیک زیبا و آرام را در ادامه مشاهده نمایید. امیدواریم با شنیدن این موزیک زیبا نهایت لذت را برده باشید.

فرزاد فرخ از خواننده های خوب کشور است که متولد 2 بهمن ماه سال 1368 در شیراز خواننده، آهنگساز و ترانه سرا می باشد. این خواننده بسیار هنرمند به تازگی در عرصه موسیقی فعالیت های هنری خود را آغاز کرده است  و موزیک های بسیار خوبی را برای شنونده های اهنگ های پاپ به انتشار رسانده است.

فرزاد فرخ اولین فعالیت های خود را با گیتار آغاز کرد و رفته رفته به سمت موسیقی و خوانندگی بصورت جدی تر روانه شد. نام کامل این هنرمند محبوب فرزاد امید فرخی فرد شیرازی می باشد و به نام فرزاد فرخ در حوزه موسیقی به شهرت رسیده است. فرزاد فرخ به مانند حمید هیراد و ماکان بند با قرارداد انحصاری موسیقی وارد شرکت فرهنپی هنری آوازی نو به مدیریت حست اردستانی شد.

فرزاد فرخ اکنون موزیک های بسیار خوبی به مانند سوگندف دچار و .. را روانه بازار کرده است که شما کاربران می توانید تمامی این موزیک  های زیبا را با کیفیت هایی متفاوت از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم فرزاد فرخ دانلود کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: