فرزاد فرزین ماه عسل | دانلود اهنگ هوایی رو که تو نفس می‌کشی فرزاد فرزین ماه عسل + متن

فرزاد فرزین – ماه عسل

دانلود آهنگ قدیمی فرزاد فرزین به نام ماه عسل با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ماه عسل فرزاد فرزین از رسانه موزیکیشو

Farzad Farzin Mahe Asal Download mp3 320 + Lyrics text

فرزاد فرزین – ماه عسل

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 32

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم فرزاد فرزین
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ فرزاد فرزین – ماه عسل

نشستم هواتو نفس می‌کشم یه چند وقتیه حال من بهتره دارم راه میفتم ببینم تهش منو این هوا تا کجا می‌بره دارم راه میفتم ببینم تو رو تویی رو که یه عمره راهی شدی مگه میشه رد شد نگاهت نکرد ببین توی آینه چه ماهی شدی هوایی رو که تو نفس می‌کشی دارم راه میرم بغل می‌کنم تو با من بمون تا ته این سفر من این ماهو ماه عسل می‌کنم هوایی رو که تو نفس می‌کشی دارم راه می‌رم بغل می‌کنم تو با من بمون تا ته این سفر من این ماهو ماه عسل می‌کنم همه زندگیمو بگیری ازم بازم پای عشقه تو وا می‌ایستم یه آدم تو دنیا نشونم بده بتونه بگه عاشقت نیستم همه عمر من سجده کردم به تو من از حسرت غیر تو خالی‌ام هنوزم زمان پرستیدنت برام هیچ فرقی نداره کی‌ام هوایی رو که تو نفس می‌کشی دارم راه میرم بغل می‌کنم تو با من بمون تا ته این سفر من این ماهو ماه عسل می‌کنم هوایی رو که تو نفس می‌کشی دارم راه میرم بغل می‌کنم تو با من بمون تا ته این سفر من این ماهو ماه عسل می‌کنم
توضیحات

فرزاد فرزین خواننده هنرمند موسیقی پاپ کشور متولد 3 تیر ماه سال 1360 در تهران می باشد. فرزاد فرزین موسیقی را از سال 1377 و با موزیک «گره کور» آغاز کرد، با این حال می توان شروع فعالیت های هنری فرزاد فرزین را از سال 1387 و با انتشار دومین آلبوم رسمی خود به نام «شوک» دانست. این هنرمند محبوب و جوان تاکنون توانسته است 7 آلبوم رسمی را به مرحله انتشار برساند.

فرزاد فرزین در زمینه موسیقی دو آلبوم غیر رسمی را نیز به انتشار رسانده است. همچنین فرزاد فرزین را می توان یک هنرمند سینمایی نیز معرفی کرد. او تاکنون فیلم های بسیاری را بازی کرده است که آخرین و بهترین آن ها سریال خانگی مانکن نام دارد. فرزاد فرزین آخرین آهنگ خود را به نام آتش به انتشار رساند که تنظیم این موزیک با حامد برادران بود.

این موزیک نقدهای مثبت زیادی به همراه داشت به گونه ای که مدتی بعد از انتشار موسیقی آتش آلبوم ریمیکس برای آن طراحی و به بازار عرضه شد. فرزاد فرزین عزیز که برای مدتی فعالیت های خود را کم کرده بود اکنون سعی دارد موزیک جدیدش به نام جای تو خالیه را با ریتمی زیبا و احساسی روانه بازار کند.

اهنگ جای تو خالیه فرزاد فرزین را می توان از بهترین اهنگ های احساسی و عاشقانه وی معرفی کرد که با ریتمی آرام قرار است ذهن شما را درگیر خاطراتی ناب کرده باشد.

هوایی رو که تو نفس می‌کشی    دارم راه میر بغل می کنم

تو با من بمون تا ته این سفر    من این ماهو ماه عسل می کنم.

کمتر کسی هست که دو بیت بالا را نشنیده باشد. ماه عسل فرزاد فرزین بسیار فراتر از یک تیتراژ ساده یک برنامه ی تلویزیونی بود. آهنگی بسیار بسیار احساسی که با ملودی فوق العاده ای که خود فرزاد فرزین روی آن گذاشته است نه تنها به یکی از ماندگارترین تیتراژهای برنامه ماه عسل و ماه رمضان بلکه به یکی از محبوب ترین و خاطره‌انگیزترین تیتراژهای کل صدا و سیما تبدیل شده است.

تنظیم فوق العاده مهران خلیلی و میکس و مسترینگ فوق حرفه ای آرش پاکزاد روی این آهنگ واقعا مخاطب را به درگیرترین حالت خود می برد. آهنگ ماه عسل فرزاد فرزین بسیار بسیار احساسی اجرا شده است. ترانه ای که بسیار به برنامه احسان علیخانی با آن فاز غمگینش می آید. برنامه ای که با چنین تیتراژی مخاطبانش را چندین برابر کرد.

ما در تیم موزیکیشو امیدواریم از شنیدن اهنگ ماه عسل فرزاد فرزین لذت ببرید.

 

برای دانلود همه تیتراژهای ماه رمضان کلیک کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: