فریدون آسرایی عاشق شدم : دانلود اهنگ جدید فریدون آسرایی عاشق شدم + متن کامل

فریدون آسرایی – عاشق شدم

دانلود اهنگ جدید فریدون آسرایی به نام عاشق شدم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ عاشق شدم فریدون آسرایی از رسانه موزیکیشو

Fereydoun Asraei Ashegh Shodam Download mp3 320 + Lyrics text

فریدون آسرایی – عاشق شدم

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ فریدون آسرایی – عاشق شدم

من از وقتی چشامو باز کردم خودمو غرق رویای تو دیدم رسیدم به تمام آرزوهام با تو به اوج خوشبختی رسیدم کنار خنده هات عاشق شدم من تورو با جونو دل احساس کردم نمیذاری که دلشوره بگیرم نمیذاری که دنبالت بگردم کنارم هستی که دنیا نمیتونه ازم رد شه تو هستی این همه سختی نمیتونه جلوم سد شه تو هر شرایطی باشم تویی که با من هم دستی فقط آرامش محضی چقد خوبه که تو هستی من از وقتی چشامو باز کردم به جز تو رو همه درارو بستم تو تنها دلخوشی زندگیمی تا جون دارم پای عشقت نشستم من از وقتی چشامو باز کردم به جز تو رو همه درارو بستم تو تنها دلخوشی زندگیمی تا جون دارم پای عشقت نشستم کنارم هستی که دنیا نمیتونه ازم رد شه تو هستی این همه سختی نمیتونه جلوم سد شه تو هر شرایطی باشم تویی که با من هم دستی فقط آرامش محضی چقد خوبه که تو هستی
توضیحات

دنیای موسیقی خوشحال است که فریدون آسرایی با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. عاشق شدم اثری فوق العاده از فریدون آسرایی است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است.

فریدون آسرایی سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار عاشق شدم بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود عاشق شدم فریدون آسرایی جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست فریدون آسرایی که مربوط به انتشار عاشق شدم میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید.

از طرفی فریدون آسرایی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای آهنگ عاشق شدم همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. فریدون آسرایی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک عاشق شدم تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند.

فریدون آسرایی که برای مدت ها از موسیقی فاصله گرفته بود و دیگر صدای خود را با شنونده ها به اشتراک نمی گذاشت اکنون موزیک جدید خود را با همان حس و حال های عاشقی و عاشقانه به انتشار رسانده است. این اهنگ مفهومی زیبا و شنیدنی دارد که می تواند برای شما خاطره سازی کرده باشد. هم اکنون می توانید اهنگ عاشق شدم فریدون آسرایی را از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ جدید فریدون آسرایی عاشق شدم لذت برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: