مازیار فلاحی 4 صبح | دانلود اهنگ مازیار فلاحی 4 چهار صبح (منتظرم تا این صدا) + متن کامل

مازیار فلاحی – ۴ صبح

دانلود اهنگ جدید مازیار فلاحی به نام ۴ صبح با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ۴ صبح مازیار فلاحی از رسانه موزیکیشو

Mazyar Fallahi Chahar Sobh Download mp3 320 + Lyrics text

مازیار فلاحی – ۴ صبح

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 16

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مازیار فلاحی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مازیار فلاحی – ۴ صبح

منتظرم تا این صدا دوباره باز خارم کنه منتظرم تا ۴ صبح زنگ تو بیدارم کنه قهوه داغ بی کسی سرد شده رو میز من یه فال خوب برام بساز گمشده ی عزیز من کاشکی یه بار مهلت بدی باز تو چشام نگاه کنی بازم بگی ای لعنتی دوست ندارم دوست ندارم عقربه های ساعتم سرگیجه دارن سر صبح منتظر 12 و یه ربع به 9 یا 3 و ربع کاش یه لحظه باز باز باز تو رو داشته باشم تو صورتت نگاه کنم یه جمله مونده تو دلم فقط یه بار مهلت بده صاف تو چشات نگاه کنم بهت بگم ای لعنتی دوست ندارم دوست ندارم
توضیحات

یادم تو را فراموش، فیلمی که شروعی نه چندان موفق اما پایانی دلخراش دارد. این فیلم سینمایی در سال 1395 سه سال پیش تولید می شود. موضوع این سینمایی در خصوص رابطه ای قدیمی است که ناخواسته این رابطه دوباره تازه شده و اتفاق هایی گریبانگیر اعضای این سینمایی می شود. مازیار فلاحی نیز در این فیلم نقش دارد.

مازیار فلاحی خواننده احساسی و آرام موسیقی کشور به تازگی موزیک جدید خود به نام 4 صبح را منتشر کرد که در رابطه با فیم یادم تو را فراموش می باشد. اهنگ 4 صبح مازیار فلاحی به گفته خود او با تمامی موزیک هایی که تاکنون منتشر کرده است متفاوت است و کاری کاملا جدید می باشد.

مازیار فلاحی در رابطه با اهنگ 4 صبح خود در پیج رسمی اینستا گرامش نوشته است منتظر استقبال هواداران از این موزیک می باشد تا شنونده ها آرامشی که در این مدت از مردم گرفته شده است بخاطر ویروس کرونا را با شندین موزیک 4 صبح بدست بیاورند. این موزیک ریتمی شاد و احساسی داشته که امیدواریم با شنیدن آن نهایت لذت را ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
نیلو گفته:

خیلی خیلی خوب و عالی بود!