دانلود آهنگ حالا که اومدی ماکان بند | MP3 اصلی + متن

ماکان بند – حالا که اومدی

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام حالا که اومدی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ حالا که اومدی ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Hala Ke Oomadi Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – حالا که اومدی

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 462

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – حالا که اومدی

یه روزی یه جایی یه جوری عاشق میشی که یادت نمیره!! یادت نمیره با ذوقش؛ با شوقش یه جوری بیدار میمونی که خوابت نمیره!! خوابت نمیره یه روزی این حسودا؛ از عشق ما دق میکنن همگی میمیرن، همگی میمیرن الان دیگه موقعش شده، که بیای جلو… حلقه دستتو ببینن!! دستتو ببینن دستتو بگیرن… حالا که اومدی خوش اومدی؛ تو جونمی دردونمی خب میخوان نگاش کنن؟ نه نه نه صداش کنن؟ نه نه نه غیرتیم خب بابا غیرتیم خب
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ ریتمیک میباشد.
بالاخره پس از مدت‌ها انتظار ماکان بند خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب حالا که اومدی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده حالا که اومدی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. ماکان بند در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. حالا که اومدی ماکان بنداز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. ماکان بند نیز در حالا که اومدی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ حالا که اومدی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این ترانه زیبا و جذاب لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام ماکان بند را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده حالا که اومدی به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، حالا که اومدی ماکان بند قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران ماکان بند نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ حالا که اومدی حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. حالا که اومدی ماکان بند تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی ماکان بند با انتشار موزیک جذاب حالا که اومدی از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. ماکان بند نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه حالا که اومدی رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک حالا که اومدی ماکان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز ماکان بند با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. ماکان بند در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده حالا که اومدی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که حالا که اومدی ماکان بند یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای ماکان بند و حالا که اومدی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. ماکان بند سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر حالا که اومدی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. ماکان بند امیدوار است با عاشقانه حالا که اومدی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت حالا که اومدی ماکان بند باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از حالا که اومدی ماکان بند لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

ماکان بند خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ حالا که اومدی به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده حالا که اومدی ماکان بند میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای ماکان بند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ حالا که اومدی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ حالا که اومدی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده حالا که اومدی دعوت کرده است. ماکان بند به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. حالا که اومدی ماکان بندرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. ماکان بند که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ حالا که اومدی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و ماکان بند از آن مستثنی نیست. امیدواریم از حالا که اومدی ماکان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که ماکان بند با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. حالا که اومدی اثری فوق العاده از ماکان بند است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. ماکان بند سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار حالا که اومدی بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود حالا که اومدی ماکان بند جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست ماکان بند که مربوط به انتشار حالا که اومدی میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی ماکان بند با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه حالا که اومدی همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. ماکان بند با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ حالا که اومدی تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای ماکان بند در قطعه حالا که اومدی لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد موزیک حالا که اومدی ماکان بند را نشنیده باشد. ماکان بند دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی ماکان بند برای آهنگ فوق العاده حالا که اومدی و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا حالا که اومدی ماکان بند همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از آهنگ حالا که اومدی در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام ماکان بند در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت حالا که اومدی پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه ماکان بند حالا که اومدی خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود ماکان بند نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک حالا که اومدی تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. ماکان بند نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه حالا که اومدی فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن حالا که اومدی ماکان بند لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
سونا گفته:

عالیییی ❤ولی کاشکی بود میفرستادم براش؟؟

لیلا گفته:

الکی خودتونو زدین بع خواب ارعععععععع 🤭😴😪 بلاخرع نفهمیدم🤔 تخم مرغ هارو کی خورده😋 🤌👈امیر خورده 😉یا رهام 😉😜خودشو لو بده 😄😆😁 veryyyyyyyy good کلیپتون عالللللللی بود خوشم اومد👌

علی گفته:

دوست دارم شما رو رهام هادیان امیر مقاره حرف ندارید