دانلود اهنگ دو دقیقه بودی ماکان بند + متن کامل

ماکان بند – دو دقیقه بودی

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام دو دقیقه بودی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دو دقیقه بودی ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band 2 Deyghe Boodi Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – دو دقیقه بودی

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 65

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – دو دقیقه بودی

نه به باره نه به داره هنوز هیچی نشده چرا ترمزت بریده کجا با این عجله هنوزم فکر میکنم یه حسی داری تو به من تو خودت نریز یه ریز هی بهم حرفاتو بزن دو دقیقه بودی حالا کجا میری تو بی ما مواظب دور و ورت باش میفهمیدی میخوامت ای کاش دو دقیقه بودی حالا کجا میری تو بی ما مواظب دور و ورت باش میفهمیدی میخوامت ای کاش از سرم گذشته هرچی بد گذشته بم من بخت برگشته خوبی برنگشت بم زبون بسته قلبم تورو میخواد قلبا نزن حرف رفتن نگذر از دل من دو دقیقه بودی حالا کجا میری تو بی ما مواظب دور و ورت باش میفهمیدی میخوامت ای کاش دو دقیقه بودی حالا کجا میری تو بی ما مواظب دور و ورت باش میفهمیدی میخوامت ای کاش دو دقیقه بودی حالا دو دقیقه بودی حالا
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

با گسترش صنعت موسیقی گروه هایی از این رشته در ایران شروع به فعالیت کردند. یکی از این گروه های موسیقی ماکان بند نام داشته که در زمینه خوانندگی توانسته اند بسیار موفق به نظر آیند.این گروه موسیقی متشکل از دو نفر به نام های رهام هادیان و امیر مقاره می باشد که هرکدام صدایی بخصوص برای اجرای متن موزیک های خود دارند. این گروه موسیقی دوستداشتنی در سال 1395 شروع به فعالیت کردند و امیر میلاد نیکزاد نیز به عنوان تنظیم کننده این گروه موسیقی شناخته شد.

ماکان بند بعد از انتشار اهنگ های متعدد بخصوص اهنگ هربار این درو توانست در کارنامه کاری خود تحولی را بوجود اورده و خود را بهتر به مردم و شنونده های موزیک بشناساند. گروه موسیقی ماکان بند درواقع با انتشار اهنگ های شاد در دل مردم جای گرفت و کمتر دیده می شود که موزیک های آرام و احساسی آن ها در پلی لیست ها مشاهده شود مگر تعدادی از بهترین موزیک های این گروه.

به تازگی گروه ماکان بند از اهنگ جدید خود به نام با تو رونمایی کرده اند و بعد از مدت ها انتظار توانستند صبر ها را در هم بشکنند و با یک ورود بسیار پرشور مخاطبان خود را به دور هم جمع کنند. با تو ماکان بند می تواند از اهنگ های بسیار زیبا و شاد این گروه پاپ بحساب آید که توانسته است جایگاه سابق این گروه موسیقی را باز هم بازگرداند.

دو دیقه بودی حالا کجا میری تو بی ما / مواظب دور و ورت باش میفهمیدی میخوامت ای کاش . ماکان بند توانست در سبک خود شهرتی بی سابقه را بوجود آورد. دو دیقه بودی حالا ماکان بند ریتمیک و شاد بوده که فاز خوب را برای هر شنونده ی بوجود می اورد. گاهی اوقات زمان کم نیز بسیار تاثیر گذار در رابطه خواهد بود و این خود سبب می شود تا بسیاری از حرف ها گفته شود. حرف های بسیاری که رابطه را نگهداشته و از ان دفاع کند.

آهنگ ماکان بند دو دیقه بودی حالا جز موزیک هایی است که متن شعر آن عامه بوده و هرکسی به راحتی می تواند مقصود آن را دریابد. هم اکنون می توانید این موزیک احساسی و عاشقانه را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شندین اهنگ شاد دو دیقه بودی حالا ماکان بند نهایت لذت را برده باشید.

ماکان بند خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ دو دقیقه بودی به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده دو دقیقه بودی ماکان بند میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای ماکان بند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ دو دقیقه بودی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ دو دقیقه بودی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده دو دقیقه بودی دعوت کرده است. ماکان بند به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. دو دقیقه بودی ماکان بندرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. ماکان بند که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه دو دقیقه بودی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و ماکان بند از آن مستثنی نیست. امیدواریم از دو دقیقه بودی ماکان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
یگانه گفته:

باشی باشی با با با با با با با با با