دانلود اهنگ نرو ماکان بند + متن کامل

ماکان بند – نرو

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام نرو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نرو ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Naro Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – نرو

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 27

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – نرو

دستم بنده به دلت هی بنده به دل تو گیره بستم چشممو برای هی رو همه آدمای دیگه عاشق شده این آدم باز عشقم تو فقط با من باش نیست کسی توی قلبم جاش نذار دلمو باز تنهاش نه جون من نرو بمون و بذار یه چیزیو میخوام بهت بگم نمیتونم اصلا ازت دور بشم تو همه دنیامو فکرمو عقل منو بردی نه جون من نرو بمون و بذار یه چیزیو میخوام بهت بگم نمیتونم اصلا ازت دور بشم تو همه دنیامو فکرمو عقل منو بردی بی تو اینجا یه جوون پیرم سر هرچی الکی بهونه میگیرم میتونیم ما با هم بمونیم باز میتونیم بال بدیم به هم واسه پرواز صد در صده عشقم به تو باور کن این حرف منو بسپار بهم احساستو کاریت نباشه فقط بی من نرو نه جون من نرو بمون و بذار یه چیزیو میخوام بهت بگم نمیتونم اصلا ازت دور بشم تو همه دنیامو فکرمو عقل منو بردی نه جون من نرو بمون و بذار یه چیزیو میخوام بهت بگم نمیتونم اصلا ازت دور بشم تو همه دنیامو فکرمو عقل منو بردی
توضیحات

با گسترش صنعت موسیقی گروه هایی از این رشته در ایران شروع به فعالیت کردند. یکی از این گروه های موسیقی ماکان بند نام داشته که در زمینه خوانندگی توانسته اند بسیار موفق به نظر آیند.این گروه موسیقی متشکل از دو نفر به نام های رهام هادیان و امیر مقاره می باشد که هرکدام صدایی بخصوص برای اجرای متن موزیک های خود دارند. این گروه موسیقی دوستداشتنی در سال 1395 شروع به فعالیت کردند و امیر میلاد نیکزاد نیز به عنوان تنظیم کننده این گروه موسیقی شناخته شد.

ماکان بند بعد از انتشار اهنگ های متعدد بخصوص اهنگ هربار این درو توانست در کارنامه کاری خود تحولی را بوجود اورده و خود را بهتر به مردم و شنونده های موزیک بشناساند. گروه موسیقی ماکان بند درواقع با انتشار اهنگ های شاد در دل مردم جای گرفت و کمتر دیده می شود که موزیک های آرام و احساسی آن ها در پلی لیست ها مشاهده شود مگر تعدادی از بهترین موزیک های این گروه.

اخیرا هم شاهد انتشار کارهای جدید *به جون تو*، *با تو* و * بن بست* از ماکان بند بوده ایم که برای انتشار آنها طرفدارانشان انتظار زیادی کشیدند اما در نهایت بعد از انتشار، هر سه آهنگ با استقبال مواجه شدند و بازخورد خوبی داشته اند.

آهنگ احساسی ” نرو ” اولین ترک آلبوم دیوونه بازی ماکان بند است که در سال 1396 منتشر شده است. آهنگ “نرو” یک آهنگ بسیار ریتمیک است. ترانه عاشقانه ای دارد که سراینده آن و ملودی آن از خود ماکان بند است و تنظیم زیبای آن را امیر میلاد نیکزاد انجام داده است.

این آهنگ می تونه گزینه خوبی برای پلی لیست مهمونی هاتون باشه که با خانواده و دوستان کنار هم جمع شده اید و می خواهید ساعات خوشی را رقم بزنید.

حتی از اونجایی که موسیقی درمانی یکی از بهترین و طبیعی ترین درمان های افسردگی محسوب می شود، می تونیم تو این روزهای قرنطینه کرونایی، با گوش دادن به این اهنگ و رقصیدن و یا حتی ورزش کردن با اون روحیمونو بالا نگه داریم. شما عزیزان می تونید همین حالا این آهنگ شاد رو با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

در ادامه متن کامل آن را در دسترس شما قرار داده ایم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ناشناس گفته:

عالییییییییی