دانلود آهنگ چشم نظر مجید رضوی کیفیت اصلی MP3 + متن

مجید رضوی – چشم نظر

دانلود اهنگ جدید مجید رضوی به نام چشم نظر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ چشم نظر مجید رضوی از رسانه موزیکیشو

Majid Razavi Cheshm Nazar Download mp3 320 + Lyrics text

مجید رضوی – چشم نظر

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 519

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مجید رضوی – چشم نظر

عشق تو از دلم دست برنمیداره تو که نیستی از آسمونم هر چی درده میباره بیا ببین آب و جارو کردم واست خونرو بیا یه بار دیگه تجربه کن بامن بودنو به همین عشق قسم دیگه برنمیدارم یه لحظه چشم ازت بیا که اومدنت خیلی قشنگه بیا دور گردنت بندازم یه چشم نظر خوشگلم بیا چیدم شعمارو واسه تو آماده میشم من همه شبارو بیا گلایی که واست خریدمو ببین همشون واسه تو بردارو لباسی که دوست داری تن کردم کاشکی اسممو هی صدا کنی برگردم دوباره ببینم اون چشماتو ببین توی خیالمم واست ضعف کردم خوشگلم بیا چیدم شعمارو واسه تو آماده میشم من همه شبارو بیا گلایی که واست خریدمو ببین همشون واسه تو بردارو
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

شاید کمتر کسی باشد موزیک چشم نظر مجید رضوی را نشنیده باشد. مجید رضوی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی مجید رضوی برای اهنگ فوق العاده چشم نظر و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا چشم نظر مجید رضوی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک چشم نظر در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام مجید رضوی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت چشم نظر پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای ترانه مجید رضوی چشم نظر خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود مجید رضوی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ چشم نظر تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. مجید رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک چشم نظر فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن چشم نظر مجید رضوی لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار آهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز مجید رضوی با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مجید رضوی در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده چشم نظر را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که چشم نظر مجید رضوی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مجید رضوی و چشم نظر او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مجید رضوی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر چشم نظر به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مجید رضوی امیدوار است با عاشقانه چشم نظر بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت چشم نظر مجید رضوی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از چشم نظر مجید رضوی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. مجید رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ چشم نظر جدیدترین اثر مجید رضوی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. مجید رضوی با ترانه چشم نظر سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. چشم نظر مجید رضوی یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که مجید رضوی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط مجید رضوی، چشم نظر را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای مجید رضوی به ارمغان آورد. امیدواریم مجید رضوی بعد از چشم نظر باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه چشم نظر مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

مجید رضوی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ چشم نظر به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده چشم نظر مجید رضوی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مجید رضوی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ چشم نظر خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک چشم نظر بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده چشم نظر دعوت کرده است. مجید رضوی به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. چشم نظر مجید رضویرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مجید رضوی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ چشم نظر این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مجید رضوی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از چشم نظر مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

مجید رضوی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه چشم نظر به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده چشم نظر مجید رضوی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مجید رضوی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک چشم نظر خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ چشم نظر بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این ترانه فوق العاده چشم نظر دعوت کرده است. مجید رضوی به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. چشم نظر مجید رضویرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مجید رضوی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ چشم نظر این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مجید رضوی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از چشم نظر مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
هستی گفته:

انگار تمام دردام برگشت

Aaaa گفته:

کاش برگردی دیگه نمیشه تنهایاتو تحمل کنم ببخش

نیلو گفته:

خخخخخخخخخخخخخخ