محسن چاوشی زندان | دانلود آهنگ زندان محسن چاوشی + متن کامل + ویدیو

محسن چاوشی – زندان

دانلود آهنگ قدیمی محسن چاوشی به نام زندان با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ زندان محسن چاوشی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Chavoshi Prison Download mp3 320 + Lyrics text

محسن چاوشی – زندان

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 10

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن چاوشی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن چاوشی – زندان

بمیرید بمیرید در این عشق بمیرید در این عشق چو مردید همه روح پذیرید بمیرید بمیرید و زین مرگ مترسید کز این خاک برآیید سماوات بگیرید بمیرید بمیرید و زین نفس ببرید که این نفس چو بندست و شما همچو اسیرید یکی تیشه بگیرید پی حفره ی زندان چو زندان بشکستید همه شاه و امیرید بمیرید بمیرید به پیش شه زیبا بر شاه چو مردید همه شاه و شهیدید بمیرید بمیرید و زین ابر برآیید چو زین ابر برآیید همه بدر منیرید بمیرید بمیرید و زین مرگ مترسید کز این خاک برآیید سماوات بگیرید بمیرید بمیرید و زین نفس ببرید که این نفس چو بندست و شما همچو اسیرید یکی تیشه بگیرید پی حفره ی زندان چو زندان بشکستید همه شاه و امیرید بمیرید بمیرید به پیش شه زیبا بر شاه چو مردید همه شاه و شهیدید بمیرید بمیرید و زین ابر برآیید چو زین ابر برآیید همه بدر منیرید بمیرید بمیرید و زین مرگ مترسید کز این خاک برآیید سماوات بگیرید بمیرید بمیرید و زین نفس ببرید که این نفس چو بندست و شما همچو اسیرید
توضیحات

محسن چاوشی در یک کار غافلگیر کننده و با صدای خاص خویش، شعر زیبا و عرفانی مولانا را تبدیل به یک آهنگ فوق العاده و ریتمیک کرده است. این آهنگ اجتماعی که درباره نفس درونی انسان است توانست با استقبال خوبی برخوردار شود. کار آهنگسازی و تنظیم این قطعه پر از فاز خوب را خود محسن چاوشی عزیز انجام داده است.

همچنین شما عزیزان در ادامه میتوانید کلیپ زندان محسن چاوشی را که با کارگردانی رامبد جوان و سید علی احمدی ساخته شده ببینید و لذت ببرید. این کلیپ برای اولین بار در برنامه خندوانه پخش شد و حسام منظور بازیگر توانای تئاتر نیز در آن نقش آفرینی کرده است.

محسن چاوشی حسینی متولد 8 مرداد سال 1358 در خرمشهر خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و تهیه کننده موسیقی در کشور می باشد که اکنون توانسته است ششرت و محبوبیت بسیار بالایی را بدست بیاورد. محسن چاوشی حتی تنظیم کننده موسیقی نیز می باشد و همین مورد او را در موسیقی تقریبا بی رقیب کرده و موزیک های زیبا و دلشنینی را به انتشار رسانده.

محسن چاوشی از سال 1382 فعالیت رسمی و تخصصی خود در عرصه موسیقی را آغاز کرد و چون این هنرمند صدایی بسیار خاص و شنیدنی دارد سبب شد تا سریعا به یکی از هنرمندان محبوب مبدل گردد. محسن چاوشی از سال 1382 تاکنون بیش از 200 قطعه موسیقی را منتشر کرده است و از این تعداد 11 آلبوم را می توان نام برد که همه این موارد به کلی محبوبیت بالایی دارند.

رسانه موزیکیشو که یکی از وب سایت موسیقی خوب در کشور است اکنون با جمعه آوری بیش از 100 قطعه موسیقی از این هنرمند بصورت فول آلبوم محسن چاوشی سعی دارد دسترسی به موزیک های این هنرمند را برای کاربران راحت کرده تا بتوانند در سریعترین زمان و با کیفیتی بالا اهنگ های زیبای محسن چاوشی را دانلود کنند.

امیدواریم از این آهنگ احساسی و پر از فاز خوب لذت ببرید و در مهمونی هاتون پلی کنید.

امیدواریم از این آهنگ زیبا لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: