اهنگ ضمیر خودسر محسن چاوشی | دانلود اهنگ محسن چاوشی ضمیر خودسر + متن

محسن چاوشی – ضمیر خودسر

دانلود اهنگ جدید محسن چاوشی به نام ضمیر خودسر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ضمیر خودسر محسن چاوشی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Chavoshi Zamire Khodsar Download mp3 320 + Lyrics text

محسن چاوشی – ضمیر خودسر

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن چاوشی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن چاوشی – ضمیر خودسر

طبعم همه خشک است حقیقت شیرین شوم از شهد شکوهت ای خسرو شیرین دهنان قند دمادم پرساز رگ نیشکرم را مرداب مرا زنده کن ای دوست از چشمه صافت بدهم تا سیراب شوم جان به کف آرم تقدیم کنم پا و سرم را چون پست رود رحمت جانان ما پست رویم تا که بماند بر چهره ما رحمت باران دریاب زمین لاغرم را ناباب مرا باب کن ای دوست تا باب شوم سوی تو آیم آزاد شوم از دو جهانت دریاب ضمیر خود سرم را حق القدمت را با جان دهم ای دوست دریاب تنم را دریاب را سرم را حق القدمت را با جان دهم ای دوست دریاب تنم را دریاب سرم را حق القدمت را با جان دهم ای دوست دریاب تنم را دریاب سرم را حق القدمت را با جان دهم ای دوست دریاب تنم را دریاب سرم را
توضیحات

بعد از اتمام ماه عسل در سال 97 همواره در شبکه 3 جای برنامه گفت و گو محور در ماه رمضان خالی بود و همین امر باعث شد تا بیننده های این شبکه در ماه رمضان کاهش پیدا کند. در سال 98 هم نیز شبکه 3 چیز خاصی برای عرضه نداشت و همین هم مزید بر علت شد تا مدیران شبکه به فکر تولید برنامه ای برای سال 99 باشند.

سر انجام با شروع ماه رمضان، شبکه 3 از برنامه جدیدش رونمایی کرد. برنامه ای که با همان تم و دکور ماه عسل میباشد حتی اسمش هم به آن نزدیک است. برنامه مثل ماه جدیدترین اثر شبکه 3 برای سرگرمی مخاطبین به هنگام افطار است و اجرای آن بر عهده رسالت بوذری است. این برنامه که قرار است رسالت ماه عسل را ادامه دهد فغلا برای شروع و با توجه به فصل کرونا، مهمانان آن را فعلا پزشکان تشکیل میدهند.

اما نکته همیشگی راحع به برنامه های ماه رمضان تیتراژهای ماه رمضان است. از طرفی برنامه جدید چون مثل ماه برای جلب اعتماد مخاطب نیاز به تیتراژهای قوی ای دارد. از همین روی مدیران شبکه و تهیه کنندگان برنامه به دنبال یک صدای قوی و اشنا برای تیتراژ ابتدایی این برنامه میگردند. صدای خاص و آشنایی که مخاطب را پای تلویزیون نگه دارد و او به برنامه اعتماد کند. سر انجام با مذاکرات فراوان، قرعه تیتراژ ابتدایی مثل ماه به محسن چاوشی رسید.

محسن چاوشی حسینی متولد 8 مرداد سال 1358 در خرمشهر خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و تهیه کننده موسیقی در کشور می باشد که اکنون توانسته است ششرت و محبوبیت بسیار بالایی را بدست بیاورد. محسن چاوشی حتی تنظیم کننده موسیقی نیز می باشد و همین مورد او را در موسیقی تقریبا بی رقیب کرده و موزیک های زیبا و دلشنینی را به انتشار رسانده.

محسن چاوشی از سال 1382 فعالیت رسمی و تخصصی خود در عرصه موسیقی را آغاز کرد و چون این هنرمند صدایی بسیار خاص و شنیدنی دارد سبب شد تا سریعا به یکی از هنرمندان محبوب مبدل گردد. محسن چاوشی از سال 1382 تاکنون بیش از 200 قطعه موسیقی را منتشر کرده است و از این تعداد 11 آلبوم را می توان نام برد که همه این موارد به کلی محبوبیت بالایی دارند.

رسانه موزیکیشو که یکی از وب سایت موسیقی خوب در کشور است اکنون با جمعه آوری بیش از 100 قطعه موسیقی از این هنرمند بصورت فول آلبوم محسن چاوشی سعی دارد دسترسی به موزیک های این هنرمند را برای کاربران راحت کرده تا بتوانند در سریعترین زمان و با کیفیتی بالا اهنگ های زیبای محسن چاوشی را دانلود کنند.

امیدواریم از این آهنگ احساسی و پر از فاز خوب لذت ببرید و در مهمونی هاتون پلی کنید.

محسن چاوشی که سابقه تیتراژخوانی بسیاری در کارنامه دارد، به تازگی آهنگ معنوی و عرفانی او را هم منتشر کرده بود که باعث شد تا وی در کنار محسن یگانه در صدر آهنگ های ماه قرار بگیرد. همین سابقه محسن چاوشی و اعتماد مخاطب به او باعث میشود تا از موفقیت این تیتراژ مطمئن باشیم و قطعا همگان منتظرند تا ساعت 19 هر شب، صدای او را از شبکه 3 بشنوند. مثل ماه یا همان ضمیر خودسر آهنگ آرام و عرفانی‌ای است که میتواند روح شما را به خداوند نزدیک کند و شما را از فضای حال رها کند. ضمیر خودسر یکی از دیگر از آهنگ های اجتماعی موفق محسن چاوشی است که قطعا ترند خواهد شد.

امیدواریم از صدای زیبای محسن چاوشی و برنامه زیبای مثل ماه لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام محسن چاوشی را نشنیده باشد یا ترانه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده ضمیر خودسر به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، ضمیر خودسر محسن چاوشی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران محسن چاوشی نیز با خوشحالی از انتشار ترانه ضمیر خودسر حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. ضمیر خودسر محسن چاوشی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی محسن چاوشی با انتشار قطعه جذاب ضمیر خودسر از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. محسن چاوشی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ ضمیر خودسر رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک ضمیر خودسر محسن چاوشی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: