پاروی بی قایق محسن چاوشی | دانلود اهنگ جدید محسن چاوشی پاروی بی قایق + متن اهنگ

محسن چاوشی – پاروی بی قایق

دانلود اهنگ جدید محسن چاوشی به نام پاروی بی قایق با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ پاروی بی قایق محسن چاوشی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Chavoshi Paroye Bi Ghayegh Download mp3 320 + Lyrics text

محسن چاوشی – پاروی بی قایق

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 21

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن چاوشی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن چاوشی – پاروی بی قایق

دوتا چشمام دوتا سرباز مغرورن که مدت هاست از معشوقشون دورن دوتا سرباز که چندتا زن تنها توی دلشوره هاشون رخت میشورن دوتا دستام دوتا چاقوی بی دسته دوتا قفل بزرگ ِ دست و پا بسته دوتا پارو دوتا پاروی بی قایق دوتا کشتی با ده تا لنگره خسته.. گلوم خلوت ترین پس کوچه ی بن بست سرم سرکش ترین فواره ی میدون یه فنجون قهوه تو غمگین ترین کافه یه عابر تو خیابونای سرگردون چشامو بستمو وا کردمو دیدم یکی از بال ِ بستم آسمون ساخته یکی بختک شده افتاده رو سینم یکی از استخونام نردبون ساخته سرم چندتا کتاب ِ رنگ و رو رفته یه بالون با طناب ِ از گلو پاره یه اعدامی که اُمیدش به دنیا نیست ولی دنیا براش جذابیت داره.. نه دنیا از سرم خیلی زیادی بود نه پیشونی نوشتم بود کم باشم به هر تقدیر شکلک در نیاوردم فقط میخواستم شکل خودم باشم گلومو پاره کردم اما این مردم بهم گفتن که دیوونست ، عاشق نیست کسی باور نکرد این آدمه بی شکل به غیر از عشق با چیزی موافق نیست..
توضیحات

شاید کمتر کسی باشد اهنگ پاروی بی قایق محسن چاوشی را نشنیده باشد. محسن چاوشی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی محسن چاوشی برای ترانه فوق العاده پاروی بی قایق و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا پاروی بی قایق محسن چاوشی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از اهنگ پاروی بی قایق در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام محسن چاوشی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت پاروی بی قایق پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک محسن چاوشی پاروی بی قایق خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود محسن چاوشی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ پاروی بی قایق تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. محسن چاوشی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ پاروی بی قایق فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن پاروی بی قایق محسن چاوشی لذت ببرید.

محسن چاوشی حسینی متولد 8 مرداد سال 1358 در خرمشهر خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و تهیه کننده موسیقی در کشور می باشد که اکنون توانسته است ششرت و محبوبیت بسیار بالایی را بدست بیاورد. محسن چاوشی حتی تنظیم کننده موسیقی نیز می باشد و همین مورد او را در موسیقی تقریبا بی رقیب کرده و موزیک های زیبا و دلشنینی را به انتشار رسانده.

محسن چاوشی از سال 1382 فعالیت رسمی و تخصصی خود در عرصه موسیقی را آغاز کرد و چون این هنرمند صدایی بسیار خاص و شنیدنی دارد سبب شد تا سریعا به یکی از هنرمندان محبوب مبدل گردد. محسن چاوشی از سال 1382 تاکنون بیش از 200 قطعه موسیقی را منتشر کرده است و از این تعداد 11 آلبوم را می توان نام برد که همه این موارد به کلی محبوبیت بالایی دارند.

رسانه موزیکیشو که یکی از وب سایت موسیقی خوب در کشور است اکنون با جمعه آوری بیش از 100 قطعه موسیقی از این هنرمند بصورت فول آلبوم محسن چاوشی سعی دارد دسترسی به موزیک های این هنرمند را برای کاربران راحت کرده تا بتوانند در سریعترین زمان و با کیفیتی بالا اهنگ های زیبای محسن چاوشی را دانلود کنند.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Ali گفته:

عالی