دانلود اهنگ نگاه محسن یگانه + متن کامل

محسن یگانه – نگاه

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام نگاه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نگاه محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Negah Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – نگاه

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 14

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – نگاه

یه نگاهت که بیمارشم که اگه یه روز نبینمش میمیرم چه نگاهیه که درگیرشم که جلوی چشام میاد هرجایی که میرم چشم بد دور از نگاهی که منو وابسته ی چشمای خودش کرد بعضی وقتا که ازش دور میشم یه صدایی تو سرم هی میگه برگرد ستاره های آسمون مثه دونه های برف میشینن دور و ورت تا که تو بدون حرف اگه دست من بود به آسمون میگفتم که ستاره هاشو دور سرت بریزه دنیامو میدادم پای چشات بفهمی یه نگاه سادت چقدر برام عزیزه اگه دست من بود به آسمون میگفتم که ستاره هاشو دور سرت بریزه دنیامو میدادم پای چشات بفهمی یه نگاه سادت چقدر برام عزیزه برق نگاهش انعکاس نور خورشید روی آبه دنیام تاریکه ، وقتی چشماشو میبنده که بخوابه وقتی چشماشو میبنده ، دله گرفتارم از نگاهش نمیتونه دور بمونه خودش خبر داره که اختیار دله من تو دست اونه اگه دست من بود به آسمون میگفتم که ستاره هاشو دور سرت بریزه دنیامو میدادم پای چشات بفهمی یه نگاه سادت چقدر برام عزیزه اگه دست من بود.. اگه دست من بود به آسمون میگفتم که ستاره هاشو دور سرت بریزه دنیامو میدادم پای چشات بفهمی یه نگاه سادت چقدر برام عزیزه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

آهنگ احساسی ” نگاه” نهمین ترک از آلبوم محسن یگانه به نام “نگاه من” است که آن را در سال 1394 یعنی یک سال بعد از تولد دخترش نگاه نام گذاری و منتشر کرد. این آهنگ بسیار ریتمیک و شاد است. یک اهنگ شاد مناسب برای شادی های و لحظه های عاشقانه.

همین حالا این آهنگ زیبا رو با کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید و به عشقتون تقدیم کنید. محبت تو این دنیا رایگانه و می تونه به راحتی حس خوب رو بهآدم ها منتقل کنه پس اونو از خودمونو اطرافیانمون دریغ نکنیمو حس های خوبی که به هم داریم رو بیان کنیم.

در ادامه متن زیبای این آنه رو برای شما اماده کردیم. ترانه سرایی، اهنگسازی و تنظیم زیبای این قطعه رو محسن یگانه خودش انجام داده است.

امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز محسن یگانه با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. محسن یگانه در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده نگاه را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که نگاه محسن یگانه یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای محسن یگانه و نگاه او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. محسن یگانه سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر نگاه به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. محسن یگانه امیدوار است با عاشقانه نگاه بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت نگاه محسن یگانه باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از نگاه محسن یگانه لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: