دانلود تصنیف استاد شجریان فریاد | محمدرضا شجریان به نام فریاد {کیفیت اصل} + متن

محمدرضا شجریان – فریاد

دانلود آهنگ قدیمی محمدرضا شجریان به نام فریاد با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ فریاد محمدرضا شجریان از رسانه موزیکیشو

Mohammadreza Shajarian Faryad Download mp3 320 + Lyrics text

محمدرضا شجریان – فریاد

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 30

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محمدرضا شجریان
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمدرضا شجریان – فریاد

خانه ام آتش گرفته است، آتشی جانسوز هر طرف می سوزد این آتش پرده ها و فرش ها را، تارشان با پود من به هر سو می دوم گریان در لهیب آتش پر دود وز میان خنده هایم تلخ، و خروش گریه ام ناشاد از درون خسته ی سوزان، می کنم فریاد، ای فریاد خانه ام آتش گرفته است، آتشی بی رحم همچنان می سوزد این آتش نقش هایی را که من، بستم به خون دل بر سر و چشم در و دیوار در شب رسوای بی ساحل وای بر من، وای بر من سوزد و سوزد غنچه هایی را که پروردم به دشواری در دهان گود گلدان ها روزهای سخت بیماری، از فراز بام هاشان شاد دشمنانم موزیانه خنده های فتحشان بر لب بر من آتش بجان ناظر در پناه این مشبک شب من به هر سو می دوم گریان، از این بیداد میکنم فریاد، ای فریاد وای بر من همچنان می سوزد این آتش آنچه دارم یادگار و دفتر و دیوان و آنچه دارد منظر و ایوان من بدستان پر از تاول این طرف را می کنم خاموش وز لهیب آن روم از هوش زان دگر سو شعله برخیزد، بگردش دود تا سحرگاهان که می داند که بود من شود نابود خفته اند این مهربان همسایگانم شاد در بستر صبح از من مانده بر جا مشت خاکستر وای آیا هیچ سر بر می کنند از خواب مهربان همسایگانم از پی امداد سوزدم این آتش بیدادگر بنیاد می کنم فریاد ای فریاد فریاد
توضیحات

استاد محمدرضا شجریان در یکی از بزرگترین و مهم ترین همکاری های تاریخ موسیقی ایران آلبوم فریاد را با همراهی استاد حسین علیزاده و کیهان کلهر و پسرش همایون شجریان منتشر کرد. آلبوم فریاد آلبومی بسیار ماندگار از استاد شجریان بود که آهنگ فریاد استاد شجریان را به یکی از ماندگارترین ترانه های تاریخ موسیقی سنتی ایران تبدیل کرد.

امیدواریم از شنیدن این تصنیف زیبا لذت ببرید.

شما کاربران و علاقه مند به موزیک های سنتی و آهنگ های دلنشین استاد شجریان می توانید با مراجعه به گلچین اهنگ های محمدرضا شجریان بهترین اهنگ های جدید و قدیمی استاد را شنیده ت لذت کافی را از صدای عرفانی این هنرمند ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
اردشیر حیدری. گفته:

درود و سپاس فراوان بر استاد بی بدیل اواز ایران. دستش را میبوسم امید آن دارم که از نزدیک روی ماهشون را ببوسم. به امید دیدار. خدا نگهدار همه هنر دوستان و هنر پروران ایران زمین.

Bijan گفته:

بسیار عالی و سوزناک و دلنشین