محمدرضا شجریان گنبد مینا | دانلود تصنیف استاد شجریان گنبد مینا {کیفیت اصلی} + متن کامل

محمدرضا شجریان – گنبد مینا

دانلود آهنگ قدیمی محمدرضا شجریان به نام گنبد مینا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ گنبد مینا محمدرضا شجریان از رسانه موزیکیشو

Mohammadreza Shajarian Gonbade Mina Download mp3 320 + Lyrics text

محمدرضا شجریان – گنبد مینا

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محمدرضا شجریان
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمدرضا شجریان – گنبد مینا

دیده دریا کنم و صبر به صحرا فکنم و اندر این کار دل خویش به دریا فکنم از دل تنگ گنهکار برآرم آهی کآتش اندر گنه آدم و حوا فکنم مایه خوشدلی آن جاست که دلدار آن جاست می‌کنم جهد که خود را مگر آن جا فکنم بگشا بند قبا ای مه خورشیدکلاه تا چو زلفت سر سودازده در پا فکنم خورده‌ام تیر فلک باده بده تا سرمست عقده دربند کمر ترکش جوزا فکنم جرعه جام بر این تخت روان افشانم غلغل چنگ در این گنبد مینا فکنم حافظا تکیه بر ایام چو سهو است و خطا من چرا عشرت امروز به فردا فکنم
توضیحات

استاد محمدرضا شجریان تصنیف گنبد مینا را در آلبومی که بخشی از نامش همین تصنیف بود قرار داد. آلبومی به نام جان عشاق ، گنبد مینا که در سال ۱۳۷۳ منتشر شد. تصنیفی بسیار شنیدنی حاصل همکاری محمدرضا شجریان با ارکستر سمفونی ملی ایران که آلبومی از ماندگارترین تصنیف های موسیقی ایران را خلق کردند.

موزیکیشو نیز در راستای اینکه هدفش رساندن موسیقی با کیفیت به مخاطبانش می باشد ، تمام سعی خود را کرده است تا این آهنگ ها و تصنیف ها را با بالاترین کیفیت ممکن به گوش شما عزیزان برساند.

امیدواریم از شنیدن این تصنیف زیبا لذت ببرید.

شما کاربران و علاقه مند به موزیک های سنتی و آهنگ های دلنشین استاد شجریان می توانید با مراجعه به گلچین اهنگ های محمدرضا شجریان بهترین اهنگ های جدید و قدیمی استاد را شنیده ت لذت کافی را از صدای عرفانی این هنرمند ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: