ماه عسل محمد علیزاده + دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل 96 + متن کامل + کیفیت اصلی

محمد علیزاده – ماه عسل

دانلود اهنگ جدید محمد علیزاده به نام ماه عسل با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ماه عسل محمد علیزاده از رسانه موزیکیشو

Mohammad Alizadeh Mahe Asal Download mp3 320 + Lyrics text

محمد علیزاده – ماه عسل

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 31

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محمد علیزاده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمد علیزاده – ماه عسل

چشاتو برنگردون از منی که اون چشا رو دیدم از تو بگیر دار و ندارمو بگیر هرچی که دارمو فقط نرو نگام که میکنی حالم با حال آسمون فرقی نداره دلت وقتی که میگیره میگم امشب باید بارون بباره نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم من که هیچ جایی بجز تو بغلت گریه نکردم نفسم از نفست چرا یه شب تو این هوا جدا نمیشه میدونی هیچ کسی غیر از تو برام بخدا خدا نمیشه محاله تا ته دنیا کسی جوری که من هر ثانیه مردم برای تو بمیره محاله یک نفر پیداشه این عشقو بتونه یک نفس از لحظه های من بگیره نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم من که هیچ جایی بجز تو بغلت گریه نکردم نفسم از نفست چرا یه شب تو این هوا جدا نمیشه میدونی هیچ کسی غیر از تو برام بخدا خدا نمیشه نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم من که هیچ جایی بجز تو بغلت گریه نکردم نفسم از نفست چرا یه شب تو این هوا جدا نمیشه میدونی هیچ کسی غیر از تو برام بخدا خدا نمیشه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ ماه رمضان و اهنگ ماه عسل و اهنگ قدیمی میباشد.

برنامه ماه عسل و تیتراژ های موسیقی آن بسیار معروف شدند و افراد زیادی به دنبال دانلود این موزیک ها و حتی متن های آن ها بودند. بنا به درخواست بسیاری از کاربران موزیکیشو اینبار اهنگ تیتراژ ماه عسل 96 را برای شما در سایت قرار داده است. این موزیک کار محمد علیزاده می باشد.

محمد علیزاده یکی از پرکارترین خواننده های صدا و سیما به حساب می آید. این خواننده دوستداشتنی صدایی بسیار احساسی دارد و آهنگ های او معمولا مفهومی عاشقانه دارند. تیتراژ برنامه ماه عسل 1396 که هرساله در ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش می شد را محمد علیزاده انجام داده است.

هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کرده و از شنیدن دوباره آن با کیفیت اصلی نهایت لذت را ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار محمد علیزاده خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب ماه عسل را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده ماه عسل در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. محمد علیزاده در انتشار این ترانه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. ماه عسل محمد علیزادهاز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. محمد علیزاده نیز در ماه عسل تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک ماه عسل حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: