دانلود آهنگ خوشگل محمد لطفی | کیفیت 320 و 128 + متن

محمد لطفی – خوشگل

دانلود اهنگ جدید محمد لطفی به نام خوشگل با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خوشگل محمد لطفی از رسانه موزیکیشو

Mohammad Lotfi Khoshgel Download mp3 320 + Lyrics text

محمد لطفی – خوشگل

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 745

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمد لطفی – خوشگل

عطر خوشبوتو بزن رو کن به من باز بذار تاثیرتو رو کل من خواهشا غیر از خودم رو کل شهر چشمای زیبای آهوتو ببند گل تر از گل روی تو خونمون خوشبو شده از بوی تو شب کنار تو قشنگه مث رنگ موی تو انگاری رفته تو جسمم رو تو انقده خوشگلی که مشکل من خوشگلیته آی امون از دلی که رد داده باشه پیش تو بچه میشم تو که میشینی پیشم میمیرم زنده میشم این یعنی عاشق انقده خوشگلی که مشکل من خوشگلیته آی امون از دلی که رد داده باشه پیش تو بچه میشم تو که میشینی پیشم میمیرم زنده میشم این یعنی عاشق صورتت ماه و الماسه چشات تو که کم نمیشه از قشنگیات میشه آدم بمیره واسه چشات تو مث لالایی واسم صدات مهربونیم و جوونیم واسه تو دل چیه من جونمم میدم به تو تو یه جوری رفتی تو جونم ببین انگاری رفته تو جسمم روح تو انقده خوشگلی که مشکل من خوشگلیته آی امون از دلی که رد داده باشه پیش تو بچه میشم تو که میشینی پیشم میمیرم زنده میشم این یعنی عاشق انقده خوشگلی که مشکل من خوشگلیته آی امون از دلی که رد داده باشه پیش تو بچه میشم تو که میشینی پیشم میمیرم زنده میشم این یعنی عاشق
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
محمد لطفی خوشگل را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران محمد لطفی را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از محمد لطفی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران محمد لطفی آهنگ خوشگل را جزو بهترین کارهای او می دانند. خوشگل محمد لطفی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه خوشگل محمد لطفی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه خوشگل محمد لطفی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که محمد لطفی با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. خوشگل اثری فوق العاده از محمد لطفی است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. محمد لطفی سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار خوشگل بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود خوشگل محمد لطفی جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست محمد لطفی که مربوط به انتشار خوشگل میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی محمد لطفی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه خوشگل همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. محمد لطفی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک خوشگل تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای محمد لطفی در موزیک خوشگل لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. محمد لطفی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ خوشگل جدیدترین اثر محمد لطفی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. محمد لطفی با قطعه خوشگل سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. خوشگل محمد لطفی یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که محمد لطفی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط محمد لطفی، خوشگل را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای محمد لطفی به ارمغان آورد. امیدواریم محمد لطفی بعد از خوشگل باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ خوشگل محمد لطفی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. محمد لطفی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. ترانه خوشگل جدیدترین اثر محمد لطفی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. محمد لطفی با قطعه خوشگل سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. خوشگل محمد لطفی یک آهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که محمد لطفی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط محمد لطفی، خوشگل را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای محمد لطفی به ارمغان آورد. امیدواریم محمد لطفی بعد از خوشگل باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک خوشگل محمد لطفی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز محمد لطفی با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. محمد لطفی در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده خوشگل را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که خوشگل محمد لطفی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای محمد لطفی و خوشگل او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. محمد لطفی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر خوشگل به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. محمد لطفی امیدوار است با عاشقانه خوشگل بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت خوشگل محمد لطفی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از خوشگل محمد لطفی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

دنیای موسیقی خوشحال است که محمد لطفی با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. خوشگل اثری فوق العاده از محمد لطفی است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. محمد لطفی سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار خوشگل بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود خوشگل محمد لطفی جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست محمد لطفی که مربوط به انتشار خوشگل میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی محمد لطفی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه خوشگل همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. محمد لطفی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک خوشگل تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای محمد لطفی در قطعه خوشگل لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام محمد لطفی را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده خوشگل به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، خوشگل محمد لطفی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران محمد لطفی نیز با خوشحالی از انتشار قطعه خوشگل حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. خوشگل محمد لطفی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی محمد لطفی با انتشار اهنگ جذاب خوشگل از مخاطبینش خواست تا با این قطعه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. محمد لطفی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با آهنگ خوشگل رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه خوشگل محمد لطفی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام محمد لطفی را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده خوشگل به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، خوشگل محمد لطفی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران محمد لطفی نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ خوشگل حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. خوشگل محمد لطفی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی محمد لطفی با انتشار ترانه جذاب خوشگل از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. محمد لطفی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با آهنگ خوشگل رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک خوشگل محمد لطفی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام محمد لطفی را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده خوشگل به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، خوشگل محمد لطفی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران محمد لطفی نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ خوشگل حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. خوشگل محمد لطفی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی محمد لطفی با انتشار قطعه جذاب خوشگل از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. محمد لطفی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک خوشگل رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از آهنگ خوشگل محمد لطفی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

شاید کمتر کسی باشد آهنگ خوشگل محمد لطفی را نشنیده باشد. محمد لطفی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی محمد لطفی برای موزیک فوق العاده خوشگل و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا خوشگل محمد لطفی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از آهنگ خوشگل در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام محمد لطفی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت خوشگل پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ محمد لطفی خوشگل خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود محمد لطفی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه خوشگل تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. محمد لطفی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با قطعه خوشگل فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن خوشگل محمد لطفی لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که محمد لطفی با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. خوشگل اثری فوق العاده از محمد لطفی است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. محمد لطفی سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار خوشگل بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود خوشگل محمد لطفی جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست محمد لطفی که مربوط به انتشار خوشگل میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی محمد لطفی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه خوشگل همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. محمد لطفی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه خوشگل تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای محمد لطفی در قطعه خوشگل لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: