چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه | دانلود آهنگ چشات سرمایمه با کیفیت اصلی MP3 320 + متن کامل

محمد لطفی – چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه

دانلود اهنگ جدید محمد لطفی به نام چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه محمد لطفی از رسانه موزیکیشو

Mohammad Lotfi Pirhan Download mp3 320 + Lyrics text

محمد لطفی – چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 733

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمد لطفی – چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه

مثل تو نه شبیه تو تو زندگیم کی میاد دل کندن از تو که خود قلب منی دل میخواد بمون که عشق فقط به اون چشای خوشگل میاد رفتن تو می ارزه به اومدن خیلیا اصلا واسه من نه واسه خاطر این دل بیا عوض نشو تو واسه من هنوز همون عشقیا چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه تو آغوشت مث یه پیرهن قشنگه که اندازمه میجنگم با همه میجنگم با همه قلبم نگه میدارمت تا اون روزی که خندت گل کنه میسازه قلبم با غمت میجنگم با همه خواستم نخوامت و نشد چشمای خوشگلت نذاشت زیبا فراوونه ولی این شهر شبیه تو نداشت دلم تنگه واسه همه چیت من که زورم نرسید توام هرجا رفتی چشمات تصویرمو دید چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه تو آغوشت مث یه پیرهن قشنگه که اندازمه میجنگم با همه میجنگم با همه قلبم نگه میدارمت تا اون روزی که خندت گل کنه میسازه قلبم با غمت میجنگم با همه چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه تو آغوشت مث یه پیرهن قشنگه که اندازمه میجنگم با همه میجنگم با همه قلبم نگه میدارمت تا اون روزی که خندت گل کنه میسازه قلبم با غمت میجنگم با همه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ بازپخش و اهنگ عاشقانه میباشد.

 

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار محمد لطفی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. محمد لطفی در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه محمد لطفیاز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. محمد لطفی نیز در چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

محمد لطفی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه محمد لطفی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای محمد لطفی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این ترانه فوق العاده چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه دعوت کرده است. محمد لطفی به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه محمد لطفیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. محمد لطفی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و آهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و محمد لطفی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه محمد لطفی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

محمد لطفی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه محمد لطفی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای محمد لطفی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه دعوت کرده است. محمد لطفی به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه محمد لطفیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. محمد لطفی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و محمد لطفی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه محمد لطفی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام محمد لطفی را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه محمد لطفی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران محمد لطفی نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه محمد لطفی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی محمد لطفی با انتشار قطعه جذاب چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. محمد لطفی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از آهنگ چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه محمد لطفی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که محمد لطفی با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه اثری فوق العاده از محمد لطفی است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. محمد لطفی سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه محمد لطفی جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست محمد لطفی که مربوط به انتشار چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی محمد لطفی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. محمد لطفی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای محمد لطفی در اهنگ چشات سرمایمه عشقت پر پروازمه لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
A گفته:

سونیا جان با اینکه متن خواننده چرته ولی تو هم خیلی خری

H گفته:

خیلیییی خوبع شتت 😍🙃❣💫

فاطمه گفته:

سونیا گفته:

رفتن تو می ارزه به اومدن خیلیا😅😅😅😅 باید بگه موندن تو می ارزه به رفتن خیلیا