دانلود آهنگ شاهکار مسعود صادقلو MP3 اصلی + متن و تیزر

مسعود صادقلو – شاهکار

دانلود اهنگ جدید مسعود صادقلو به نام شاهکار با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شاهکار مسعود صادقلو از رسانه موزیکیشو

Masoud Sadeghloo Shahkar Download mp3 320 + Lyrics text

مسعود صادقلو – شاهکار

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 978

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مسعود صادقلو
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مسعود صادقلو – شاهکار

مگه غیر دلبری کار دیگم بلدی آخه من فدات بشم بازم که این عطرو زدی بازم یه تیکه ماه شدی با این گلای پیرهنت همه جوره دل میبری حتی با اون خندیدنت چه چشمای قشنگی داری دختر تو هم یاری و هم دلداری دختر نرو بیرون بهم میریزه کوچه بشین خونه مگه بیکاری دختر خدا هرکاری میتونسته کرده تو یه شاهکار بی تکراری دختر نرو بیرون بهم میریزه کوچه بشین خونه مگه بیکاری دختر بشین خونه مگه بیکاری دختر نمیدونی چقدر خوبی هنوز خودت نفهمیدی چقدر حالم باهات خوبه تو بوی زندگی میدی حق داری از دست کارام بریدی بریدی میگی دیوونه مث من ندیدی ندیدی تازه کجاشو دیدی ... چه چشمای قشنگی داری دختر تو هم یاری و هم دلداری دختر نرو بیرون بهم میریزه کوچه بشین خونه مگه بیکاری دختر خدا هرکاری میتونسته کرده تو یه شاهکار بی تکراری دختر نرو بیرون بهم میریزه کوچه بشین خونه مگه بیکاری دختر
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه و اهنگ شاد میباشد.
دنیای موسیقی خوشحال است که مسعود صادقلو با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. شاهکار اثری فوق العاده از مسعود صادقلو است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. مسعود صادقلو سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار شاهکار بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود شاهکار مسعود صادقلو جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست مسعود صادقلو که مربوط به انتشار شاهکار میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی مسعود صادقلو با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه شاهکار همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. مسعود صادقلو با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ شاهکار تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای مسعود صادقلو در اهنگ شاهکار لذت ببرید.

مسعود صادقلو شاهکار را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران مسعود صادقلو را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از مسعود صادقلو که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران مسعود صادقلو موزیک شاهکار را جزو بهترین کارهای او می دانند. شاهکار مسعود صادقلو خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک شاهکار مسعود صادقلو را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه شاهکار مسعود صادقلو لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

مسعود صادقلو خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک شاهکار به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده شاهکار مسعود صادقلو میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مسعود صادقلو دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه شاهکار خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ شاهکار بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده شاهکار دعوت کرده است. مسعود صادقلو به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. شاهکار مسعود صادقلورا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مسعود صادقلو که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ شاهکار این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مسعود صادقلو از آن مستثنی نیست. امیدواریم از شاهکار مسعود صادقلو لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

شاید کمتر کسی باشد موزیک شاهکار مسعود صادقلو را نشنیده باشد. مسعود صادقلو دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی مسعود صادقلو برای اهنگ فوق العاده شاهکار و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا شاهکار مسعود صادقلو همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه شاهکار در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام مسعود صادقلو در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت شاهکار پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ مسعود صادقلو شاهکار خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود مسعود صادقلو نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک شاهکار تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. مسعود صادقلو نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک شاهکار فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن شاهکار مسعود صادقلو لذت ببرید.

مسعود صادقلو شاهکار را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران مسعود صادقلو را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از مسعود صادقلو که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران مسعود صادقلو قطعه شاهکار را جزو بهترین کارهای او می دانند. شاهکار مسعود صادقلو خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه شاهکار مسعود صادقلو را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه شاهکار مسعود صادقلو لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز مسعود صادقلو با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مسعود صادقلو در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده شاهکار را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که شاهکار مسعود صادقلو یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مسعود صادقلو و شاهکار او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مسعود صادقلو سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر شاهکار به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مسعود صادقلو امیدوار است با عاشقانه شاهکار بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت شاهکار مسعود صادقلو باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از شاهکار مسعود صادقلو لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مسعود صادقلو خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب شاهکار را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده شاهکار در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مسعود صادقلو در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. شاهکار مسعود صادقلواز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مسعود صادقلو نیز در شاهکار تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ شاهکار حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
۰۹۳۸۳۶۶۰۳۶۵ گفته:

محمد