اهنگ مامان مسیح و ارش دانلود کیفیت اصلی MP3 320 + متن کامل

مسیح و آرش – مامان

دانلود اهنگ جدید مسیح و آرش به نام مامان با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ مامان مسیح و آرش از رسانه موزیکیشو

Masih & Arash Maman Download mp3 320 + Lyrics text

مسیح و آرش – مامان

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 109

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مسیح و آرش
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مسیح و آرش – مامان

مامان بگو در خونه رو نکوبن که دیگه من نیستم اصلا مامان بدو چمدونمو جمع کن برام که من دیگه رفتم مامان بزار بیام بغلت من از این آدما ترسیدم آره بگو رفت از اینجا میترسم اون بیرون زخمی تر شم اونا که پشت درن قاطی بازیشون نمیشم دیگه اونایی هم که تو روم خوبن پشت توی دستشون شمشیره اونا که پشت درن قاطی بازیشون نمیشم دیگه اونایی هم که تو روم خوبن پشت توی دستشون شمشیره بخواب آروم خودم لالایی میگم تورو دست همون بالایی میدم نمیخواد دیگه از چیزی بترسی دیگه دلشوره از اینجا به بعد نیست اونا که پشت درن قاطی بازیشون نمیشم دیگه اونایی هم که تو روم خوبن پشت توی دستشون شمشیره اونا که پشت درن قاطی بازیشون نمیشم دیگه اونایی هم که تو روم خوبن پشت توی دستشون شمشیره
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ مادر میباشد.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. مسیح و آرش نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه مامان جدیدترین اثر مسیح و آرش است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. مسیح و آرش با موزیک مامان سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. مامان مسیح و آرش یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون آهنگ میبرد چیزی که مسیح و آرش برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط مسیح و آرش، مامان را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای مسیح و آرش به ارمغان آورد. امیدواریم مسیح و آرش بعد از مامان باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از ترانه مامان مسیح و آرش لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز مسیح و آرش با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مسیح و آرش در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده مامان را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که مامان مسیح و آرش یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مسیح و آرش و مامان او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مسیح و آرش سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر مامان به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مسیح و آرش امیدوار است با عاشقانه مامان بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت مامان مسیح و آرش باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از مامان مسیح و آرش لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

مسیح و آرش مامان را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران مسیح و آرش را خوشحال کرد. آهنگ بسیار خاص و متفاوت از مسیح و آرش که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران مسیح و آرش موزیک مامان را جزو بهترین کارهای او می دانند. مامان مسیح و آرش خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک مامان مسیح و آرش را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه مامان مسیح و آرش لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
جبار گفته:

همه اهنگ کلا ی خط بیشتر نیس.عامو بلد نیسید نخونید خب زورتون ک نکردن.حیف گوش نباشه اینارو بشنوه

هومن گفته:

خیلی هم عالی 👌

ندابانو گفته:

بسیار زیبا مثل همیشه👏👏