کرونا برو خونتون | دانلود اهنگ کرونا برو خونتون برای دابسمش منوتو (صابون دست هشتمین سینه)

منوتو – کرونا برو خونتون

دانلود اهنگ جدید Unknown Artist به نام کرونا برو خونتون با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ کرونا برو خونتون Unknown Artist از رسانه موزیکیشو

Unknown Artist Corona Boro Khoonatoon Download mp3 320 + Lyrics text

منوتو – کرونا برو خونتون

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 59

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
گلچین ماه عسل گلچین ماه عسل

متن آهنگ منوتو – کرونا برو خونتون

با سلام خدمت شما مردم عزیز در قرنطینه شما رو دعوت می‌کنم به شنیدن ترانه‌ی صابون دست هشتمین هفت سینه آقای رجبی این هشته یا هفته؟ اصن این چه اسم آهنگیه؟   کرونا وقتی میاد بلا میاره بین هیچ کی فرق نمیزاده کرونا سخته خیلی دوم میاره تب و سرفه میاره باکی نداره کرونا برو خونتون کرونا برو خونتون ویروس ویروس ما نمیخوایم برو خونتون ای بری دیگه برنگردی   و حالا توجه شما رو به چند نکته ریز جلب میکنم روبوسی نه نداریم دست دادن نه نداریم دورهمیم نداریم   این که نشد آقا جان پس چی داریم؟ گوش کن الان قرنطینه خوراک ویتامینه صابون دستم که نگو هشتمین هفت سینه   البته صابون با صاده ها!   تو که هی ماسک میزنی تا کرونا نگیری دستاتم جایی نزن تا که میشینی به زودی همگی با هم دیگه میبینیم زندگی سالممونو پس میگیرم   کرونا برو خونتون کرونا برو خونتون ویروس ویروس ما نمیخوایم برو خونتون   شنوندگان عزیز از شما دعوت میکنم خواهش میکنم تمنا میکنم جون من جون اون که دوست داری تورو خدا توی خونه هاتون بمونین دستاتونم بشورین   آقای رجبی! شستی دستاتو؟
توضیحات

ما ایرانی ها و تمام مردم دنیا مدت هاست که درگیر ویروسی هستیم که نامش کابوسمان شده است، کرونا! بیماری ای که خیلی از ما را خانه نشین کرده است و روزگارمان را در قرنطینه میگذرانیم. احتمالا حال خیلی هایمان خوب نباشد و افسرده شده باشیم ولی این بار شبکه منوتو خلاقیتی به خرج داده است و از شما درخواست کرده تا برای ساختن دابسمش اهنگ کرونا برو خونتون از خودتان فیلم های خلاقانه بگیرید و برایشان بفرستید تا در انتها ویدیویی بانمک را به شما تحویل دهند.

کرونا برو خونتون را دانلود کنید و بدانید که صابون دست هشتمین سینه و خیلی مراقب خودتان باشید.

ما در موزیکیشو به نوبه خود تلاش می‌کنیم تا همواره فضای شادی را در این دوران سخت و تاریک برای شما عزیزان فراهم کنیم تا از این بحران نیز گذر کنیم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
نیلو گفته:

خیلی خوب بود

کرونا گفته:

عالی بود