مهدی جهانی بیا تنگ شده واسه تو دلم | دانلود اهنگ جدید مهدی جهانی {کیفیت اصل} + متن کامل

مهدی جهانی – بیا

دانلود اهنگ جدید مهدی جهانی به نام بیا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بیا مهدی جهانی از رسانه موزیکیشو

Mehdi Jahani Bia Download mp3 320 + Lyrics text

مهدی جهانی – بیا

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهدی جهانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهدی جهانی – بیا

بدجوری نگرانت شدم بد کردم به تو من میدونم یه آدم بد و بیخودم نمیخوام هیچکسو غیر تو اشتباه بود زدم قیدتو دیوونگی بود گفتم نمون برو دیوونه شدم من از فکر تو بعد تو من خیلی بد آوردم از دوست و دشمنم ضربه خوردم جایی نیست که نرفتیم ما با هم تو رو با خودم همه جا بردم من بیا آسمونم بیا آروم جونم بیا من پشیمونم بیا ای مهربونم بیا بیا بیا بیا بیا بیا آسمونم بیا آروم جونم بیا من پشیمونم بیا ای مهربونم بیا بیا بیا بیا بیا هر کیو می بینم فرق داره با تو نتونست پر کنه هیچکسی جا تو بیا که پاک کنم من گریه هاتو نمی خوام این دنیا و آدماشو نمی خوام این دنیا با آدماشو با هیشکی نشد بمونم راحت این آدم سرد و بی لیاقت تو بودی ساده تو بی سیاست زنگ نزدی که من نشم ناراحت با هیشکی نشد بمونه راحت بیا آسمونم بیا آروم جونم بیا من پشیمونم بیا ای مهربونم بیا بیا بیا بیا بیا
توضیحات

مهدی جهانی بیا را برای بعد از رفتن عشقش خوانده است. آهنگی که تقریبا آپ بیت محسوب می شود ولی شاد نیست! بیا مهدی جهانی آهنگی بسیار احساسی و شاید غمگین است. شاعر در این ترانه از رفتن عشقش گله می کند و می خواهد که بار دگر آن که رفته برگرده و پیشش باشد.

مهدی جهانی بیا آسمونم بیا را با ریتم نسبتا تندی خوانده است و شاید حتی با توجه به تیپ و قیافه ی او در موزیک ویدیو کلیپ بیا بتوان گفت که میخواسته آهنگ بیا را به شکل رپ اجرا کند.

شعر این قطعه کار خود مهدی جهانی بوده و ملودی را نیز خودش روی شعر سوار کرده است. میکس و مسترینگ کار با محمد فلاحی بوده و تنظیم کننده کار کسی نیست جز امیر حسین سهراب نژاد.

موزیکیشو امیدوار است شما از شنیدن این آهنگ زیبا و احساسی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: