دانلود آهنگ زخم مهدی جهانی | کیفیت اصلی + متن کامل

مهدی جهانی – زخم

به زودی مهدی جهانی به نام زخم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ زخم مهدی جهانی از رسانه موزیکیشو

Mehdi Jahani Zakhm Download mp3 320 + Lyrics text

مهدی جهانی – زخم

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهدی جهانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهدی جهانی – زخم

یا چشام خیسه از دلتنگیا بیا برام سخته این تنهاییا یه دل میگه برم اینجا نمونم یه دل میگه نرم منتظر بمونم سرده دستام بی تو تنهام میخوام آروم شم نمیتونم بسه دوری من چجوری بی تو برگردم نمیدونم آرومم کن بی قرارم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
مهدی جهانی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ زخم به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده زخم مهدی جهانی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مهدی جهانی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه زخم خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه زخم بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده زخم دعوت کرده است. مهدی جهانی به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. زخم مهدی جهانیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مهدی جهانی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ زخم این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مهدی جهانی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از زخم مهدی جهانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مهدی جهانی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب زخم را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده زخم در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مهدی جهانی در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. زخم مهدی جهانیاز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مهدی جهانی نیز در زخم تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ زخم حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این ترانه زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: