اهنگ نشد مهدی جهانی دانلود آهنگ با 2 کیفیت + متن

مهدی جهانی – نشد

دانلود اهنگ جدید مهدی جهانی به نام نشد با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نشد مهدی جهانی از رسانه موزیکیشو

Mehdi Jahani Nashod Download mp3 320 + Lyrics text

مهدی جهانی – نشد

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 199

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهدی جهانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهدی جهانی – نشد

تو احساس نداری میتونی پا بذاری رو دل سادم این زخم کاری که زدی یادگاری میمونه با من برو دنیارو بگرد آخر ببین کی مثل من واست میمیره یه روزی برمیگردی که واسه اومدن تو خیلی دیره این دنیا هرچی داره واسه تو برو همه خاطرات واسه من از خدا میخوام خوب باشه حال تو برو بی خیال حال من این دنیا هرچی داره واسه تو برو همه خاطرات واسه من از خدا میخوام خوب باشه حال تو برو بیخیال حال من من به پات سوختم نشد آسمونو به زمین دوختم نشد من گرفتارم نه تو بگو با چی عوض کردی منو داره بارون میاد هرجا میرم تو رو به رومی خیالم راحته توام زیر این آسمونی نرو هیشکی تورو واسه خودت جز من نمیخواد این آدمی که ساختی از خودت بهت نمیاد این دنیا هرچی داره واسه تو برو همه خاطرات واسه من از خدا میخوام خوب باشه حال تو برو بی خیال حال من این دنیا هرچی داره واسه تو برو همه خاطرات واسه من از خدا میخوام خوب باشه حال تو برو بیخیال حال من
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ غمگین میباشد.

مهدی جهانی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه نشد به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده نشد مهدی جهانی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مهدی جهانی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه نشد خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه نشد بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده نشد دعوت کرده است. مهدی جهانی به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. نشد مهدی جهانیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مهدی جهانی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه نشد این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مهدی جهانی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از نشد مهدی جهانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که مهدی جهانی با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. نشد اثری فوق العاده از مهدی جهانی است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. مهدی جهانی سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار نشد بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود نشد مهدی جهانی جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست مهدی جهانی که مربوط به انتشار نشد میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی مهدی جهانی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای آهنگ نشد همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. مهدی جهانی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ نشد تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای مهدی جهانی در آهنگ نشد لذت ببرید.

مهدی جهانی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه نشد به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده نشد مهدی جهانی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مهدی جهانی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک نشد خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک نشد بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده نشد دعوت کرده است. مهدی جهانی به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. نشد مهدی جهانیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مهدی جهانی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک نشد این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و آهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مهدی جهانی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از نشد مهدی جهانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مهدی جهانی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب نشد را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده نشد در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مهدی جهانی در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. نشد مهدی جهانیاز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مهدی جهانی نیز در نشد تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ نشد حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد آهنگ نشد مهدی جهانی را نشنیده باشد. مهدی جهانی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی مهدی جهانی برای ترانه فوق العاده نشد و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا نشد مهدی جهانی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از اهنگ نشد در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام مهدی جهانی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت نشد پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای ترانه مهدی جهانی نشد خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود مهدی جهانی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه نشد تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. مهدی جهانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه نشد فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن نشد مهدی جهانی لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز مهدی جهانی با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مهدی جهانی در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده نشد را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که نشد مهدی جهانی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مهدی جهانی و نشد او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مهدی جهانی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر نشد به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مهدی جهانی امیدوار است با عاشقانه نشد بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت نشد مهدی جهانی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از نشد مهدی جهانی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

دنیای موسیقی خوشحال است که مهدی جهانی با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. نشد اثری فوق العاده از مهدی جهانی است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. مهدی جهانی سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار نشد بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود نشد مهدی جهانی جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست مهدی جهانی که مربوط به انتشار نشد میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی مهدی جهانی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ نشد همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. مهدی جهانی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه نشد تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای مهدی جهانی در موزیک نشد لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد ترانه نشد مهدی جهانی را نشنیده باشد. مهدی جهانی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی مهدی جهانی برای آهنگ فوق العاده نشد و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا نشد مهدی جهانی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از آهنگ نشد در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام مهدی جهانی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت نشد پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ مهدی جهانی نشد خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود مهدی جهانی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک نشد تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. مهدی جهانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ نشد فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن نشد مهدی جهانی لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مهدی جهانی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب نشد را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده نشد در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مهدی جهانی در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. نشد مهدی جهانیاز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مهدی جهانی نیز در نشد تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ نشد حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد موزیک نشد مهدی جهانی را نشنیده باشد. مهدی جهانی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی مهدی جهانی برای قطعه فوق العاده نشد و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا نشد مهدی جهانی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از اهنگ نشد در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام مهدی جهانی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت نشد پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه مهدی جهانی نشد خود نیز گواه موفقیت بالای این اهنگ است که باعث شده تا خود مهدی جهانی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک نشد تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. مهدی جهانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ نشد فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن نشد مهدی جهانی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
الناز گفته:

وای تو با این صدات دیوونه می‌کنی❤️

Atf گفته:

عالیههههههههه💙🌠🌠🌠🌠

zcani گفته:

عالی بود... :)

mostafa akbari گفته:

عالی است هر آهنگی بخورد دانلود نید من که راضیم

mostafa akbari گفته:

عالی است هر آهنگی بخورد دانلود نید